Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Oddziału
- realizacja budżetu i wyznaczonych celów sprzedażowych.
- dbanie o jakość, standardy sprzedaży oraz poziom obsługi klienta.
- zarządzanie i aktywne wsparcie procesu sprzedaży produktów bankowych przez podległe zespoły
- bezpośredni kontakt i budowanie relacji z największymi klientami obsługiwanymi przez oddział
- nadzorowanie i rozliczanie wyników sprzedaży podległych pracowników, nadzór nad realizacją zadań, motywowanie i bieżący coaching członków zespołu
- realizacja wyznaczonych celów budżetowych oraz podejmowanie działań mających na celu wsparcie i zwiększenie sprzedaży
- zapewnianie wysokiej jakości przypisanego portfela kredytowego
- rekrutacja i nadzór nad zatrudnieniem osób w podległym zespole
- dbanie o jakość, standardy sprzedaży oraz poziom obsługi klienta.
- zarządzanie i aktywne wsparcie procesu sprzedaży produktów bankowych przez podległe zespoły
- bezpośredni kontakt i budowanie relacji z największymi klientami obsługiwanymi przez oddział
- nadzorowanie i rozliczanie wyników sprzedaży podległych pracowników, nadzór nad realizacją zadań, motywowanie i bieżący coaching członków zespołu
- realizacja wyznaczonych celów budżetowych oraz podejmowanie działań mających na celu wsparcie i zwiększenie sprzedaży
- zapewnianie wysokiej jakości przypisanego portfela kredytowego
- rekrutacja i nadzór nad zatrudnieniem osób w podległym zespole
Dyrektor Oddziału
- zarządzanie zespołem pracowników, bieżący coaching pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem pracowników sprzedaży.
- realizacja założonych celów sprzedażowych, przychodowych, kosztowych i jakościowych.
- zarządzanie procesem sprzedaży w oddziale i wsparcie sprzedaży produktów bankowości instytucjonalnej oraz detalicznej.
- zapewnienie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
- samodzielna akwizycja, doradzanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami oddziału.
- stworzenie i aktywne zarządzanie strategią sprzedażową oddziału.
- sporządzanie i rozliczanie planów działania pracowników oddziału w oparciu o wyznaczone cele.
- odpowiedzialność za jakość pracy podległych pracowników.
- odpowiedzialność za dotrzymywanie wewnętrznych terminów raportowania i jakość dokumentacji.
- organizowanie i prowadzenie akcji cross-sellowych we współpracy z innymi liniami.
- dbałość o różnorodność produktów w portfelach klientów oddziału.
- zarządzanie procesami bieżącego utrzymania placówki.
- planowanie oraz koordynacja akcji micromarketingowych w podległej placówce.
- prowadzenie działalności promocyjnej i reklamowej Banku zgodnie z przyjętą strategią.
- rekrutacja i nadzór nad zatrudnieniem osób w podległym zespole
- organizacja pracy w podległym zespole
- rozliczanie i ocenianie pracowników, wnioskowanie o awanse i zwolnienia
- nadzór nad przeprowadzeniem wewnętrznych kontroli funkcjonalnych w jednostce oraz odpowiedzialność za jakość przed audytem
- przygotowywanie analiz i raportów
- merytoryczne wspieranie pracowników jednostki
- realizacja założonych celów sprzedażowych, przychodowych, kosztowych i jakościowych.
- zarządzanie procesem sprzedaży w oddziale i wsparcie sprzedaży produktów bankowości instytucjonalnej oraz detalicznej.
- zapewnienie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
- samodzielna akwizycja, doradzanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami oddziału.
- stworzenie i aktywne zarządzanie strategią sprzedażową oddziału.
- sporządzanie i rozliczanie planów działania pracowników oddziału w oparciu o wyznaczone cele.
- odpowiedzialność za jakość pracy podległych pracowników.
- odpowiedzialność za dotrzymywanie wewnętrznych terminów raportowania i jakość dokumentacji.
- organizowanie i prowadzenie akcji cross-sellowych we współpracy z innymi liniami.
- dbałość o różnorodność produktów w portfelach klientów oddziału.
- zarządzanie procesami bieżącego utrzymania placówki.
- planowanie oraz koordynacja akcji micromarketingowych w podległej placówce.
- prowadzenie działalności promocyjnej i reklamowej Banku zgodnie z przyjętą strategią.
- rekrutacja i nadzór nad zatrudnieniem osób w podległym zespole
- organizacja pracy w podległym zespole
- rozliczanie i ocenianie pracowników, wnioskowanie o awanse i zwolnienia
- nadzór nad przeprowadzeniem wewnętrznych kontroli funkcjonalnych w jednostce oraz odpowiedzialność za jakość przed audytem
- przygotowywanie analiz i raportów
- merytoryczne wspieranie pracowników jednostki
p.o. Dyrektora Regionu
- realizacja budżetu i wyznaczonych celów.
- bieżące monitorowanie wyników sprzedaży
- podejmowanie działań mających na celu wsparcie i zwiększenie sprzedaży
- wspieranie i coaching Dyrektorów Oddziałów w zakresie zarządzania sprzedażą i zarządzania ludźmi
- utrzymywanie stałych kontaktów z Klientami Banku, zbieranie i analizowanie informacji o aktualnej sytuacji na lokalnym rynku usług bankowych oraz potrzebach Klienta
- analizy raportów związanych z pracą Oddziałów
- wsparcie Dyrektorów Oddziałów w zakresie Rekrutacji i Budowy Efektywnych Zespołów
- tworzenie i aktywne zarządzanie strukturą sprzedażową Regionu
- odpowiedzialność za aktywność sprzedażową Oddziałów
- bieżące monitorowanie wyników sprzedaży
- podejmowanie działań mających na celu wsparcie i zwiększenie sprzedaży
- wspieranie i coaching Dyrektorów Oddziałów w zakresie zarządzania sprzedażą i zarządzania ludźmi
- utrzymywanie stałych kontaktów z Klientami Banku, zbieranie i analizowanie informacji o aktualnej sytuacji na lokalnym rynku usług bankowych oraz potrzebach Klienta
- analizy raportów związanych z pracą Oddziałów
- wsparcie Dyrektorów Oddziałów w zakresie Rekrutacji i Budowy Efektywnych Zespołów
- tworzenie i aktywne zarządzanie strukturą sprzedażową Regionu
- odpowiedzialność za aktywność sprzedażową Oddziałów
Kierownik Sekcji ds. Obsługi Klienta
- dbałość o odpowiednie zatrudnienie i organizację pracy w podległym zespole - realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem jednostki od strony operacyjno - obsługowej oraz realizacji nałożonych budżetów sprzedażowych.
- utrzymywanie stałych kontaktów z Klientami Banku, zbieranie i analizowanie informacji o aktualnej sytuacji na lokalnym rynku usług bankowych oraz potrzebach Klientów.
- monitorowanie współpracy z Klientami, nadzorowanie pracy zespołów odpowiedzialnych za przyjmowanie i obsługę transakcji.
- kontrolowanie i analizowanie obrotów na rachunkach klientów pod względem zgodności z przepisami prawa oraz właściwego zaspokojenia potrzeb klientów. Kontrolowanie dokumentów składanych przez klientów.
- przygotowywanie analiz i raportów.
- koordynacja i merytoryczne wspieranie pracowników w zespole.
- obsługa rachunków klientów w zakresie określonym procedurami bankowymi.
- sprzedaż produktów bankowych
- prowadzenie wymaganych rejestrów i zestawień.
- wspieranie przełożonego w realizowaniu zadań związanych z działalnością jednostki.
- przeprowadzanie wewnętrznej kontroli funkcjonalnej.
- coaching pracowników.
- utrzymywanie stałych kontaktów z Klientami Banku, zbieranie i analizowanie informacji o aktualnej sytuacji na lokalnym rynku usług bankowych oraz potrzebach Klientów.
- monitorowanie współpracy z Klientami, nadzorowanie pracy zespołów odpowiedzialnych za przyjmowanie i obsługę transakcji.
- kontrolowanie i analizowanie obrotów na rachunkach klientów pod względem zgodności z przepisami prawa oraz właściwego zaspokojenia potrzeb klientów. Kontrolowanie dokumentów składanych przez klientów.
- przygotowywanie analiz i raportów.
- koordynacja i merytoryczne wspieranie pracowników w zespole.
- obsługa rachunków klientów w zakresie określonym procedurami bankowymi.
- sprzedaż produktów bankowych
- prowadzenie wymaganych rejestrów i zestawień.
- wspieranie przełożonego w realizowaniu zadań związanych z działalnością jednostki.
- przeprowadzanie wewnętrznej kontroli funkcjonalnej.
- coaching pracowników.
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Zainteresowania
Akwarystyka, kino, wędkarstwo, motoryzacja, podróże.
Grupy
Aukcje malarstwa inwestowanie w sztukę nowoczesną
Aukcje malarstwa - inwestowanie w sztukę nowoczesną
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Blackberry
Grupa dotycząca nowych rozwiązań z zakresu Telekomunikacji mobilnej z wykorzystaniem technologii PUSH
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Deutsche Bank PBC S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Deutsche Bank PBC S.A. oraz grupą kapitałową Deutsche.
http://www.deutsche-bank-pbc.pl/
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i