Umiejętności
B2B
Outlook
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Analiza biznesowa
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie klientami
pakiet Microsoft
obsługa programu SAP
Obsługa kluczowych klientów
Outsourcing IT
sprzedaż rozwiązań
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Menedżer ds. Sprzedaży Partnerskiej
- Budowanie zaufania, lojalności i stałych długoterminowych relacji z kluczowymi decydentami Firm
Partnerskich,
- Zarządzanie procesami w celu poprawy wydajności i zmniejszeniu ryzyka (zarządzanie zapasami,
zamówieniami i płatnościami)
- Aktywne wspieranie Partnerów w ich codziennej pracy poprzez szkolenia, rekrutację i spotkania z
Klientem Biznesowym
- Pozyskiwanie nowych Partnerów Biznesowych
- Analiza rynku oraz działań konkurencji
- Raportowanie wyników sprzedaży i prognoz dla zarządu
Partnerskich,
- Zarządzanie procesami w celu poprawy wydajności i zmniejszeniu ryzyka (zarządzanie zapasami,
zamówieniami i płatnościami)
- Aktywne wspieranie Partnerów w ich codziennej pracy poprzez szkolenia, rekrutację i spotkania z
Klientem Biznesowym
- Pozyskiwanie nowych Partnerów Biznesowych
- Analiza rynku oraz działań konkurencji
- Raportowanie wyników sprzedaży i prognoz dla zarządu
SENIOR KEY ACCOUNT MANAGER
- Budowanie i rozwijanie współpracy z najważniejszymi i największymi klientami Firmy
- Badanie i rozpoznawanie potrzeb klienta poprzez audyt środowiska druku i dobór właściwych dla niego rozwiązań
- Zarządzanie projektami, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji
- Kreowanie wizerunku Firmy i polityki sprzedażowej
- Organizacja i prowadzenie szkoleń produktowych
- Realizacja założonych celów sprzedażowych
- Badanie i rozpoznawanie potrzeb klienta poprzez audyt środowiska druku i dobór właściwych dla niego rozwiązań
- Zarządzanie projektami, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji
- Kreowanie wizerunku Firmy i polityki sprzedażowej
- Organizacja i prowadzenie szkoleń produktowych
- Realizacja założonych celów sprzedażowych
DEALER MANAGER
- Realizacja planu sprzedażowego w przydzielonej grupie istniejących i potencjalnych partnerów Firmy
- Zarządzanie sprzedażą dystrybucyjną, wprowadzanie nowych produktów (technologii) na rynek
- Określanie budżetów i wyznaczanie celów dla partnerów biznesowych Firmy
- Opracowywanie i realizacja akcji sprzedażowych w przydzielonej grupie istniejących i potencjalnych partnerów Firmy
- Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych Firmy
- Inicjowanie działań podnoszących efektywność sprzedaży
- Bieżąca analiza rynku oraz działań konkurencji
- Rekrutacja, motywowanie, prowadzenie szkoleń i konferencji
- Prowadzenie aktywnych działań marketingowych
- Wspieranie partnerów Firmy w prowadzeniu długofalowych kontraktów, audytów o znacznych wartościach (B2B)
- Zarządzanie sprzedażą dystrybucyjną, wprowadzanie nowych produktów (technologii) na rynek
- Określanie budżetów i wyznaczanie celów dla partnerów biznesowych Firmy
- Opracowywanie i realizacja akcji sprzedażowych w przydzielonej grupie istniejących i potencjalnych partnerów Firmy
- Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych Firmy
- Inicjowanie działań podnoszących efektywność sprzedaży
- Bieżąca analiza rynku oraz działań konkurencji
- Rekrutacja, motywowanie, prowadzenie szkoleń i konferencji
- Prowadzenie aktywnych działań marketingowych
- Wspieranie partnerów Firmy w prowadzeniu długofalowych kontraktów, audytów o znacznych wartościach (B2B)
wystawiono
Rafał wykazywał się wysokim zaangażowaniem w obsługę dealerską. Stały, relacyjny kontakt i życiowe podejście w budowaniu biznesu. Zawsze na czas.
wystawiono
Od prawie 9 lat obserwuję nieustanny wzrost kompetencji, chęć samodoskonalenia się choć wydaje się że lepiej niż Rafal pracować się nie da.
współpracownik
wystawiono
Rafał jest osobą dobrze zorganizowaną, świetnie rozumiejącą potrzeby klientów, człowiekiem który potrafi zawsze znaleźć rozwiązanie problemu a ponad wszystko jest wielkim optymistą i duszą towarzystwa. Ma niezwykłą umiejętność łączenia dobrych relacji zawodowych z prywatnymi i potrafi przełożyć je na doskonałe wyniki biznesowe. Przeprowadziłem wiele projektów z obszaru audytów i zarządzania procesem produkcji dokumentów biurowych w firmie TBM SA (Toshiba Tec Poland), w każdym przypadku współpraca z Rafałem była swoistym połączeniem profesjonalizmu oraz optymalnie wykorzystanych możliwości.
BRANCH MANAGER
- Efektywne zarządzanie oddziałem Firmy, nadzorowanie oraz optymalizacja kluczowych procesów operacyjnych
- Analizowanie wyników sprzedaży oraz planowanie i podejmowanie działań w celu zwiększenia rentowności i wyników finansowych
- Zarządzanie pracą podległego zespołu handlowego, serwisowego i administracji
- Opieka nad największymi strategicznymi klientami a także rozwój rynku poprzez nawiązywanie nowych kontaktów handlowych w celu zapewnienia efektywnej sprzedaży oferowanych produktów
- Raportowanie zrealizowanych wyników
- Reprezentowanie Firmy, kreowanie jej pozytywnego wizerunku
- Analizowanie wyników sprzedaży oraz planowanie i podejmowanie działań w celu zwiększenia rentowności i wyników finansowych
- Zarządzanie pracą podległego zespołu handlowego, serwisowego i administracji
- Opieka nad największymi strategicznymi klientami a także rozwój rynku poprzez nawiązywanie nowych kontaktów handlowych w celu zapewnienia efektywnej sprzedaży oferowanych produktów
- Raportowanie zrealizowanych wyników
- Reprezentowanie Firmy, kreowanie jej pozytywnego wizerunku
wystawiono
Rafał to osoba energiczna, komunikatywna z dużym doświadczeniem i odpowiednio dobraną nutą humoru. Współpraca z Rafałem to dobra komunikacja, zdefiniowane cele biznesowe, uczciwość i godne traktowanie zarówno oponentów jak i współpracowników, zgodnie z zasadą nie musimy się zgadzać, ale na pewno szanować.
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
- Sprzedaż i prezentacja produktów poligraficznych
- Utrzymywanie i rozwijanie współpracy z dotychczasowymi klientami
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Bieżąca analiza rynku, konkurencji i nowych trendów
- Utrzymywanie i rozwijanie współpracy z dotychczasowymi klientami
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Bieżąca analiza rynku, konkurencji i nowych trendów
Szkolenia i kursy
- Optymalne zarządzanie czasem i zarządzanie sobą/pułapki w zarządzaniu/zarządzanie zespołami sprzedaży/analiza przedsiębiorswa, taktyka i strategia/zarządzanie czasem i skuteczna organizacja pracy Managera/typy społeczne - jak je rozpoznawać i jak sobie z nimi radzić/techniki sprzedaży/coaching czyli skuteczne zarządzanie zespołem/skuteczne negocjacje/sztuka profesjonalnej prezentacji/ follow ap - przypomnienie zagadnień sprzedażowo-negocjacyjnych/jak dobrze zarządzać zespołem handlowców/wywieranie wpływu na innych i skuteczna komunikacja/ Savoir Vivre w Biznesie
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
- żeglarstwo
- narciarstwo
- narciarstwo
Grupy
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Druk cyfrowy
wszelka pomoc w temacie druku cyfrowego
możliwości, wyceny, terminy
dla klientów, grafików, agencji i samych drukarni
Salesman v.s. Buyer
Ideą grupy będzie poszukiwanie sposobów lepszego zrozumienia sprzedających przez kupujących i odwrotnie. Będziemy próbowali zamienić "versus" na "and".
Wszystko o drukowaniu i drukarkach
Czyli dyskusje i wymiana opinii na temat druku domowego i firmowego. Druk laserowy, atramentowy i jakikolwiek chcesz. Co kupić do domu? Co kupić do firmy? Jakie koszta? Zalety i wady laserowego koloru