Umiejętności
Projekt funkcjonalny
rekrutacja
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż bezpośrednia
Obsługa klienta
Zarządzanie Sprzedażą
Praca z trudnym klientem
Coaching i motywacja
Kierowanie / kadra zarządzająca,
udzielanie feedbacku
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. projektów
Odpowiedzialność za promowanie oraz udzielanie informacji na temat działalności izby przez podopiecznych. Nadzór podległego zespołu nad opieka i obsługą firm zrzeszonych w izbie. Zarządzanie zespołem odnośnie nawiązywania kontaktów z nowymi klientami i utrzymywaniem dobrych relacji. Nadzór merytoryczny nad zespołem sprzedażowym. Prowadzenie coachingów odnośnie negocjacji i rozmów handlowych. Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych podległego zespołu. Przygotowywanie ofert i umów handlowych. Dbanie o koszty związane z prowadzonymi projektami.
Kierownik Działu Obsługi Klienta Zagranicznego
Zarządzanie zespołem realizującym obsługę klienta zagranicznego. Motywowanie, rozliczanie i kontrolę podległych pracowników. Nadzór merytoryczny nad zespołem, dbanie o poziom wiedzy członków zespołu poprzez delegowanie im zadań o różnym stopniu trudności oraz dzielenie się wiedzą. Tworzenie i wdrażanie standardów i procedur pracy zespołu. Ocenę jakości rozmów telefonicznych według przyjętych standardów. Rekrutacja nowych pracowników oraz ich przeszkolenie. Zapewnienie odpowiedniego poziomu zatrudnienia pracowników w odpowiednim czasie celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania działu. Przygotowywanie raportów, analiz i statystyk oraz prezentację wyników dotyczących jakości obsługi klienta i standardów w dziale. Zapewnienie odpowiednich narzędzi pracy osobom z działu .
Kierownik Zespołu Sprzedaży
Zarządzanie grupą Przedstawicieli Handlowych. Wdrażanie i realizacja standardów sprzedaży. Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży zespołu. Planowanie i ocenianie działań sprzedażowych Przedstawicieli Handlowych oraz ich motywacja. Rekrutacja kandydatów na Przedstawicieli Handlowych do grupy sprzedażowej. Przeprowadzanie szkoleń dla PH z zakresu usług, nowych ofert i promocji oraz technik sprzedaży. Raportowanie wyników pracy PH do Dyrektora Sprzedaży. Nadzór nad rozliczeniami pomiędzy pracodawcą ,a PH.
Kierownik Grupy Konsultantów ds.Telemarketingu
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
Opracowanie,bieżąca weryfikacja i realizacja krótko i długoterminowej strategii telesprzedaży.Zarządzanie,nadzór nad pracą oraz szkolenie i motywowanie podległych pracowników w celu stworzenia efektywnego zespołu sprzedaży.Odpowiedzialność za budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy oraz dbanie o jej dobry wizerunek.Odpowiedzialność za realizację założonego planu sprzedaży pod względem ilościowy i jakościowym.Podejmowanie działań mających na celu rozpoznanie nowych możliwości rynkowych i podjęcie odpowiednich kroków dla ich wykorzystania.Monitorowanie sprzedaży poprzez analizę kosztów,metod i wyników oraz rekomendacja wprowadzonych zmian mających na celu zwiększenie jej efektywności.Zarządzanie personelem sprzedaży poprzez nadzorowanie i kontrolowanie jakości pracy podległych pracowników,prowadzenie rekrutacji pracowników,przygotowanie i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników a także współtworzenie systemu motywowania pracowników.Odpowiedzialność za współpracę z innymi komórkami organizacyjnymi firmy,koordynacja przepływu informacji między podległymi pracownikami i pracownikami innych komórek organizacyjnych.
Koordynator zespołu sprzedaży PLUS GSM
CTDP Sp. z o.o. & Co. Sp.k.
Nadzorowanie przygotowania stanowisk pracy dla nowych pracowników zespołu. Odpowiedzialność za uzyskiwane wyniki sprzedażowe podległego zespołu. Prowadzenie regularnych spotkań z podległym zespołem w celach szkoleniowych i informacyjnych.
Bieżący codzienny monitoring jakości realizowanych zadań przez pracowników zespołu. Dbanie o dyscyplinę w miejscu pracy podległej grupy. Stała cykliczna ocena pracowników w zakresie realizacji bieżących powierzonych zadań, jakości ich wykonania oraz zaangażowania w pracę. Podejmowanie w uzasadnionych przypadkach decyzji o rozwiązaniu umowy z pracownikiem . Inicjowanie zmian usprawniających pracę zespołu, wspieranie podległych pracowników w działaniach zwiększających ich wiedzę i kompetencje. Przekazywanie podległej grupie na bieżąco wszystkich informacji dotyczących pracy działu. Inicjowanie działań motywujących zespół.
Bieżący codzienny monitoring jakości realizowanych zadań przez pracowników zespołu. Dbanie o dyscyplinę w miejscu pracy podległej grupy. Stała cykliczna ocena pracowników w zakresie realizacji bieżących powierzonych zadań, jakości ich wykonania oraz zaangażowania w pracę. Podejmowanie w uzasadnionych przypadkach decyzji o rozwiązaniu umowy z pracownikiem . Inicjowanie zmian usprawniających pracę zespołu, wspieranie podległych pracowników w działaniach zwiększających ich wiedzę i kompetencje. Przekazywanie podległej grupie na bieżąco wszystkich informacji dotyczących pracy działu. Inicjowanie działań motywujących zespół.
Specjalista ds. sprzedaży PLUS GSM
CTDP Sp. z o.o. & Co. Sp.k.
Realizowanie planów sprzedażowych wyznaczonych przez Kierownika ds. Handlowych lub Koordynatora Zespołu Sprzedaży. Dążenie do uzyskania w pracy jak najlepszych wyników i przejawianie w tym celu odpowiedniej inicjatywy. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy w kontaktach z klientami. Współpraca z działem administracyjnym w zakresie obsługi klientów. Czynne uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych jaki i zewnętrznych organizowanych przez Polkomtel S.A. oraz stałe i systematyczne podnoszenie wiedzy i kwalifikacji we własnym zakresie. Bieżąca znajomość obowiązujących regulaminów, cenników oraz innych informacji zawiązanych ze sprzedażą usług Polkomtel S.A.
Konsultant Biznesowy PLUS GSM
CTDP Sp. z o. o. &Co. Sp. K
Telefoniczne zawieranie umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych PLUS GSM w trybie korespondencyjnym. Realizowanie planów sprzedażowych nałożonych przez Kierownika ds. Handlowych i obsługa klienta. Bieżąca znajomość obowiązujących regulaminów, cenników oraz innych informacji zawiązanych ze sprzedażą usług Polkomtel S.A.
Projekty
Szkolenia i kursy
10.2007 Podstawy Telemarketingu –CTDP Sp.Z O.O.&Co.Sp.K
07.2009 Ochrona danych Osobowych- Omni Modo
11.2009 Zarządzanie Zespołem- PDC Consensus
02.2010 Motywowanie- PDC Consensus
03.2011 ABC Managera-pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp.z o.o.
05.2011 Leadership - FPL Sp.z o.o.
04.2012 Metoda Motywacji Błyskawicznej-pkt.pl Polskie Ksiązki Telefoniczne Sp.z o.o.
07.2012 Warsztaty rozwoju kompetencji dla Managerów – Mach & Partner Consulting Sp. Z o.o.
09.2016 Współpraca kołem się toczy-Warsztaty doradcze kadry menadżerskiej Oponeo.pl S.A. - DulnikComunico
07.2009 Ochrona danych Osobowych- Omni Modo
11.2009 Zarządzanie Zespołem- PDC Consensus
02.2010 Motywowanie- PDC Consensus
03.2011 ABC Managera-pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp.z o.o.
05.2011 Leadership - FPL Sp.z o.o.
04.2012 Metoda Motywacji Błyskawicznej-pkt.pl Polskie Ksiązki Telefoniczne Sp.z o.o.
07.2012 Warsztaty rozwoju kompetencji dla Managerów – Mach & Partner Consulting Sp. Z o.o.
09.2016 Współpraca kołem się toczy-Warsztaty doradcze kadry menadżerskiej Oponeo.pl S.A. - DulnikComunico
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż
Inne
Zainteresowania
Sport,Motoryzacja,Film
Grupy
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.