Rafał Hinc

Koordynator ds.rynku kolejowego BKT Elektronik
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Projekt funkcjonalny rekrutacja zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie zespołem Sprzedaż bezpośrednia Obsługa klienta Zarządzanie Sprzedażą Praca z trudnym klientem Coaching i motywacja Kierowanie / kadra zarządzająca, udzielanie feedbacku

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

BKT Elektronik
Koordynator ds.rynku kolejowego
Polska Izba Producentów Urządzeń i Usług Na Rzecz Kolei
specjalista ds. projektów
Odpowiedzialność za promowanie oraz udzielanie informacji na temat działalności izby przez podopiecznych. Nadzór podległego zespołu nad opieka i obsługą firm zrzeszonych w izbie. Zarządzanie zespołem odnośnie nawiązywania kontaktów z nowymi klientami i utrzymywaniem dobrych relacji. Nadzór merytoryczny nad zespołem sprzedażowym. Prowadzenie coachingów odnośnie negocjacji i rozmów handlowych. Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych podległego zespołu. Przygotowywanie ofert i umów handlowych. Dbanie o koszty związane z prowadzonymi projektami.
OPONEO.PL
Kierownik Działu Obsługi Klienta Zagranicznego
Zarządzanie zespołem realizującym obsługę klienta zagranicznego. Motywowanie, rozliczanie i kontrolę podległych pracowników. Nadzór merytoryczny nad zespołem, dbanie o poziom wiedzy członków zespołu poprzez delegowanie im zadań o różnym stopniu trudności oraz dzielenie się wiedzą. Tworzenie i wdrażanie standardów i procedur pracy zespołu. Ocenę jakości rozmów telefonicznych według przyjętych standardów. Rekrutacja nowych pracowników oraz ich przeszkolenie. Zapewnienie odpowiedniego poziomu zatrudnienia pracowników w odpowiednim czasie celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania działu. Przygotowywanie raportów, analiz i statystyk oraz prezentację wyników dotyczących jakości obsługi klienta i standardów w dziale. Zapewnienie odpowiednich narzędzi pracy osobom z działu .
Netia S.A.
Kierownik Zespołu Sprzedaży
Zarządzanie grupą Przedstawicieli Handlowych. Wdrażanie i realizacja standardów sprzedaży. Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży zespołu. Planowanie i ocenianie działań sprzedażowych Przedstawicieli Handlowych oraz ich motywacja. Rekrutacja kandydatów na Przedstawicieli Handlowych do grupy sprzedażowej. Przeprowadzanie szkoleń dla PH z zakresu usług, nowych ofert i promocji oraz technik sprzedaży. Raportowanie wyników pracy PH do Dyrektora Sprzedaży. Nadzór nad rozliczeniami pomiędzy pracodawcą ,a PH.
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
Kierownik Grupy Konsultantów ds.Telemarketingu
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
Opracowanie,bieżąca weryfikacja i realizacja krótko i długoterminowej strategii telesprzedaży.Zarządzanie,nadzór nad pracą oraz szkolenie i motywowanie podległych pracowników w celu stworzenia efektywnego zespołu sprzedaży.Odpowiedzialność za budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy oraz dbanie o jej dobry wizerunek.Odpowiedzialność za realizację założonego planu sprzedaży pod względem ilościowy i jakościowym.Podejmowanie działań mających na celu rozpoznanie nowych możliwości rynkowych i podjęcie odpowiednich kroków dla ich wykorzystania.Monitorowanie sprzedaży poprzez analizę kosztów,metod i wyników oraz rekomendacja wprowadzonych zmian mających na celu zwiększenie jej efektywności.Zarządzanie personelem sprzedaży poprzez nadzorowanie i kontrolowanie jakości pracy podległych pracowników,prowadzenie rekrutacji pracowników,przygotowanie i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników a także współtworzenie systemu motywowania pracowników.Odpowiedzialność za współpracę z innymi komórkami organizacyjnymi firmy,koordynacja przepływu informacji między podległymi pracownikami i pracownikami innych komórek organizacyjnych.
Logo
Koordynator zespołu sprzedaży PLUS GSM
CTDP Sp. z o.o. & Co. Sp.k.
Nadzorowanie przygotowania stanowisk pracy dla nowych pracowników zespołu. Odpowiedzialność za uzyskiwane wyniki sprzedażowe podległego zespołu. Prowadzenie regularnych spotkań z podległym zespołem w celach szkoleniowych i informacyjnych.
Bieżący codzienny monitoring jakości realizowanych zadań przez pracowników zespołu. Dbanie o dyscyplinę w miejscu pracy podległej grupy. Stała cykliczna ocena pracowników w zakresie realizacji bieżących powierzonych zadań, jakości ich wykonania oraz zaangażowania w pracę. Podejmowanie w uzasadnionych przypadkach decyzji o rozwiązaniu umowy z pracownikiem . Inicjowanie zmian usprawniających pracę zespołu, wspieranie podległych pracowników w działaniach zwiększających ich wiedzę i kompetencje. Przekazywanie podległej grupie na bieżąco wszystkich informacji dotyczących pracy działu. Inicjowanie działań motywujących zespół.
Logo
Specjalista ds. sprzedaży PLUS GSM
CTDP Sp. z o.o. & Co. Sp.k.
Realizowanie planów sprzedażowych wyznaczonych przez Kierownika ds. Handlowych lub Koordynatora Zespołu Sprzedaży. Dążenie do uzyskania w pracy jak najlepszych wyników i przejawianie w tym celu odpowiedniej inicjatywy. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy w kontaktach z klientami. Współpraca z działem administracyjnym w zakresie obsługi klientów. Czynne uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych jaki i zewnętrznych organizowanych przez Polkomtel S.A. oraz stałe i systematyczne podnoszenie wiedzy i kwalifikacji we własnym zakresie. Bieżąca znajomość obowiązujących regulaminów, cenników oraz innych informacji zawiązanych ze sprzedażą usług Polkomtel S.A.
Logo
Konsultant Biznesowy PLUS GSM
CTDP Sp. z o. o. &Co. Sp. K
Telefoniczne zawieranie umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych PLUS GSM w trybie korespondencyjnym. Realizowanie planów sprzedażowych nałożonych przez Kierownika ds. Handlowych i obsługa klienta. Bieżąca znajomość obowiązujących regulaminów, cenników oraz innych informacji zawiązanych ze sprzedażą usług Polkomtel S.A.

Projekty

Projekt rozwiązania telinformatycznego infolinii Cludo-Oponeo.pl
Zakres obowiązków
Kierownik wdrożenia projektu Cludo dla Oponeo.pl
Projekt rozwiązania teleinformatycznego infolinii Dialer - PKT.PL

Szkolenia i kursy

10.2007 Podstawy Telemarketingu –CTDP Sp.Z O.O.&Co.Sp.K
07.2009 Ochrona danych Osobowych- Omni Modo
11.2009 Zarządzanie Zespołem- PDC Consensus
02.2010 Motywowanie- PDC Consensus
03.2011 ABC Managera-pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp.z o.o.
05.2011 Leadership - FPL Sp.z o.o.
04.2012 Metoda Motywacji Błyskawicznej-pkt.pl Polskie Ksiązki Telefoniczne Sp.z o.o.
07.2012 Warsztaty rozwoju kompetencji dla Managerów – Mach & Partner Consulting Sp. Z o.o.
09.2016 Współpraca kołem się toczy-Warsztaty doradcze kadry menadżerskiej Oponeo.pl S.A. - DulnikComunico

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J.Śniadeckich w Bydgoszczy
Logo
Psychologia w zarządzaniu, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż
Inne

Zainteresowania

Sport,Motoryzacja,Film

Grupy

Piłka nożna
Piłka nożna
Po prostu najlepszy sport świata!
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.
Żużel Speedway Forever
Żużel Speedway Forever
Żużel - najlepszy sport! FANATYCY!