Rafał Góźdź

Premium Client Advisor, Sad Sp. z o.o.
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Szkolenia pracowników Zarządzanie Pakiet MS Office: Word, PowerPoint, Excel. Prawo jazdy kat. B. Negocjacjie, Techniki sprzedaży,

Języki

polski
ojczysty
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Sad Sp. z o.o.
Premium Client Advisor
Obsługa Klienta Premium i Firm
Jeronimo Martins Polska S.A.
Kierownik Sklepu
Prowadzenie bieżącej działalności sklepu wraz z usługami towarzyszącymi (prowadzenie zmian i kierowanie personelem),
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami,
Tworzenie i kontrola zamówień,
Układanie grafików pracy,
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta zgodnej z polityką firmy.
Logo
Kierownik Zmiany
Multikino S.A. w Gdańsku
Prowadzenie bieżącej działalności Kompleksu Kinowego wraz z usługami towarzyszącymi (prowadzenie zmian i kierowanie personelem),
Nadzór wykonywania zadań operacyjnych zgodnie z polityką firmy,
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami,
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta,
Budowanie pozytywnego wizerunku kina i całej firmy,
Obsługa obszaru retail’owego w kinie,
Tworzenie i kontrola zamówień,
Przeprowadzanie inwentaryzacji,
Logo
Koordynator ds. Szkoleń Wewnętrznych
Multikino S.A. w Gdyni i Rumi
Realizacja szkoleń z zakresu wdrożenia nowych pracowników, obsługi Klienta, komunikacji, sprzedaży, HACCAP, BHP i innych zleconych przez przełożonego w tym:
o Określanie celów szkoleniowych,
o Przygotowywania programów szkoleniowych,
o Przygotowywanie materiałów dla uczestników,
o Opracowywanie prezentacji, ćwiczeń, symulacji,
o Nagrywanie filmów edukacyjnych.
Prowadzenie programu wdrożeniowego dla nowo zatrudnionych pracowników w tym wdrażanie nowych pracowników w specyfikację pracy na każdym ze stanowisk w kinie (w zakresie odpowiadającym szkoleniom stanowiskowych oraz standardom obsługi klienta),
Przygotowywanie planów szkoleniowych w oparciu o analizę wyników oceny pracowników i ich realizacja.
20 Kwietnia 2011 – pomoc przy otwarciu nowego multipleksu w Rumi.
Logo
Pracownik Obsługi Kina
Multikino S.A. W Gdańsku
Bieżąca obsługa klientów,
Sprzedaż biletów,
Sprzedaż produktów na barze z przekąskami,
Przygotowywanie drinków na Sport Pubie

Szkolenia i kursy

Certyfikat Audytora Wewnętrznego II Stopnia PIKW (Nr 5860)
Certyfikat Koordynatora ds. Szkoleń Wewnętrznych (Multikino S.A.)
Certyfikat – LCCI Preliminary English for Business (Reading & Writing),
Udział w warsztatach - „sztuka negocjacji” potwierdzone zaświadczeniem,
Apple Product Professional

Edukacja

Logo
Finanse i Rachunkowość: Systemy Audytorskie, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Logo
Finanse i Rachunkowość: Systemy Audytorskie, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Logo
Informatyka i Ekonometria: Multimedia i Gdafika Komputerowa, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Inne
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Zainteresowania

Motoryzacja (Tuning , japoński rynek motoryzacyjny)
Komputery i Grafika komputerowa
Fotografia
Zegarki, nowinki ze świata GSM
Sport: pływanie, siłownia,