Umiejętności
Analytic Thinking
Strategia biznesowa
Coaching
stały rozwój
Continuous Improvement Culture
Continuous Improvement Facilitation
Developments
Kaizen
Kanban
Lean Management
Lean Operations
Lean Projects
Lean Thinking
Lean Transformation
Rozwiązywanie problemów
Process Implementation
Projekty
SMED
Planowanie strategiczne
Toyota Production System
Zarządzanie projektami
MS Excel
MS PowerPoint
Lean Six Sigma
Excel VBA
Excel, Powerpoint
Change Menagement - Zarządzanie zmianą
MS Power Point Zaawansowany
Analysis and business processes modeling
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Senior Consultant Lean
- Zarządzanie projektami optymalizacji
- Zarządzanie zmianą
- Transformacje Lean obszarów organizacji
- Analizy procesów biznesowych (zawierające m.in. ocenę ryzyka oraz przedstawienie potencjału rozwoju)
- Implementacja wypracowanych rozwiązań
- Prezentacje wyników przed Zarządem
- Prowadzenie warsztatów (m.in. mapujących procesy)
Projekty i osiągnięcia:
Customer Service Step Change
- Pomyślny transfer zespołów Customer Service z 3 krajów do jednego Business Centre z zachowaniem dotychczasowego poziomu jakości.
- Redukcja kosztów zatrudnienia o 27 mln NOK rocznie.
Lean@Retail Development & Support
- Kompletna analiza, propozycja oraz plan wdrożeń standaryzacji procesów biznesowych, zadań, interfejsów, ról oraz odpowiedzialności w zespołach w 5 krajach.
Lean@Marketing
- Standaryzacja kampanii marketingowych w 5 krajach. Redukcja formatów marketingowych z ponad 260 do 80
- Zaprojektowanie oraz wdrożenie standardowego narzędzia do zarządzania wydrukiem oraz dystrybucją materiałów marketingowych
- Zarządzanie zmianą
- Transformacje Lean obszarów organizacji
- Analizy procesów biznesowych (zawierające m.in. ocenę ryzyka oraz przedstawienie potencjału rozwoju)
- Implementacja wypracowanych rozwiązań
- Prezentacje wyników przed Zarządem
- Prowadzenie warsztatów (m.in. mapujących procesy)
Projekty i osiągnięcia:
Customer Service Step Change
- Pomyślny transfer zespołów Customer Service z 3 krajów do jednego Business Centre z zachowaniem dotychczasowego poziomu jakości.
- Redukcja kosztów zatrudnienia o 27 mln NOK rocznie.
Lean@Retail Development & Support
- Kompletna analiza, propozycja oraz plan wdrożeń standaryzacji procesów biznesowych, zadań, interfejsów, ról oraz odpowiedzialności w zespołach w 5 krajach.
Lean@Marketing
- Standaryzacja kampanii marketingowych w 5 krajach. Redukcja formatów marketingowych z ponad 260 do 80
- Zaprojektowanie oraz wdrożenie standardowego narzędzia do zarządzania wydrukiem oraz dystrybucją materiałów marketingowych
Lean Manager
- Zarządzanie projektami oraz transformacje Lean
- Analizy procesów biznesowych (zawierające m.in. ocenę ryzyka oraz przedstawienie potencjału rozwoju)
- Implementacja wypracowanych rozwiązań
- Zarządzanie zmianami
- Prowadzenie warsztatów mapujących procesy biznesowe
Projekty i osiągnięcia:
Lean@Customer Service
- Kompletna analiza pracy zespołów Customer Service w Skandynawii. Redukcja czasu pracy o 10%
- Analizy procesów biznesowych (zawierające m.in. ocenę ryzyka oraz przedstawienie potencjału rozwoju)
- Implementacja wypracowanych rozwiązań
- Zarządzanie zmianami
- Prowadzenie warsztatów mapujących procesy biznesowe
Projekty i osiągnięcia:
Lean@Customer Service
- Kompletna analiza pracy zespołów Customer Service w Skandynawii. Redukcja czasu pracy o 10%
Lean Navigator
- Zarządzanie projektami oraz transformacje Lean
- Analizy procesów biznesowych (zawierające m.in. ocenę ryzyka oraz przedstawienie potencjału rozwoju)
- Implementacja wypracowanych rozwiązań
- Zarządzanie zmianami
- Prowadzenie warsztatów mapujących procesy biznesowe
Projekty i osiągnięcia:
Lean@Customer Service
- Kompletna analiza pracy zespołów Customer Service w Skandynawii. Redukcja czasu pracy o 10%
- Analizy procesów biznesowych (zawierające m.in. ocenę ryzyka oraz przedstawienie potencjału rozwoju)
- Implementacja wypracowanych rozwiązań
- Zarządzanie zmianami
- Prowadzenie warsztatów mapujących procesy biznesowe
Projekty i osiągnięcia:
Lean@Customer Service
- Kompletna analiza pracy zespołów Customer Service w Skandynawii. Redukcja czasu pracy o 10%
Sales Development & Support Manager
- Zarządzanie zespołem (2 os.) Sales Development
- Wsparcie rozwoju strategii sprzedaży w dziale B2B Sales
- Przeprowadzanie zmian biznesowych wraz z zapewnieniem zgodności z kierunkami strategii korporacji
- Wspieranie segmentów działu B2B Sales w tworzeniu i realizacji strategii sprzedaży, ustalania i monitorowania celów
- Wdrażanie i rozwój odpowiednich narzędzi do tworzenia strategii, planowania sprzedaży oraz budżetowania
- Wsparcie działu B2B Sales w tworzeniu raportów, przeprowadzaniu analiz, prezentacje wyników, wsparcie techniczne
- Udział w międzynarodowych projektach związanych z rozwojem strategii sprzedaży
Osiągnięcia:
- Zbudowanie od podstaw sekcji sprzedaży bezpośredniej Inside Sales
- Zbudowanie kalkulatora wynagrodzenia zmiennego przedstawicieli handlowych premiujące wyniki zgodne ze strategią sprzedażową działu B2B Sales
- Wsparcie rozwoju strategii sprzedaży w dziale B2B Sales
- Przeprowadzanie zmian biznesowych wraz z zapewnieniem zgodności z kierunkami strategii korporacji
- Wspieranie segmentów działu B2B Sales w tworzeniu i realizacji strategii sprzedaży, ustalania i monitorowania celów
- Wdrażanie i rozwój odpowiednich narzędzi do tworzenia strategii, planowania sprzedaży oraz budżetowania
- Wsparcie działu B2B Sales w tworzeniu raportów, przeprowadzaniu analiz, prezentacje wyników, wsparcie techniczne
- Udział w międzynarodowych projektach związanych z rozwojem strategii sprzedaży
Osiągnięcia:
- Zbudowanie od podstaw sekcji sprzedaży bezpośredniej Inside Sales
- Zbudowanie kalkulatora wynagrodzenia zmiennego przedstawicieli handlowych premiujące wyniki zgodne ze strategią sprzedażową działu B2B Sales
Sales Development Analyst
- Przygotowanie całego szeregu analiz sprzedaży dla sekcji i działu
- Wdrożenie oraz rozwój systemu SAP Web CRM, SAP R/3 (moduł sprzedażowy)
- Wdrażanie i rozwój odpowiednich narzędzi do tworzenia strategii, planowania sprzedaży i budżetowania
Osiągnięcia:
- Opracowanie i wdrożenie systemu rozliczania wyników sprzedażowych z użyciem języka VBA redukujące czas przetwarzania z ponad 5 do 1 dnia
- Wdrożenie oraz rozwój systemu SAP Web CRM, SAP R/3 (moduł sprzedażowy)
- Wdrażanie i rozwój odpowiednich narzędzi do tworzenia strategii, planowania sprzedaży i budżetowania
Osiągnięcia:
- Opracowanie i wdrożenie systemu rozliczania wyników sprzedażowych z użyciem języka VBA redukujące czas przetwarzania z ponad 5 do 1 dnia
Szkolenia i kursy
05.2012 – "LEAN Academy"
10.2011 – "Blue Ocean Strategy"
11.2011 – "Sales Leadership Training Step 4"
07.2011 – "Project Management"
06.2011 – "Sales Leadership Training Step 3"
12.2010 – "Helping Clients Succeed"
10.2010 – "Selected issues in Microsoft Access/Microsoft Excel"
02.2009 – "VAT Invoice - duties and rights of the invoice issuer and recipient"
10.2007 – "Difficult situation in contacts with customers"
03.2006 – "Professional customer service in the Back Office"
10.2011 – "Blue Ocean Strategy"
11.2011 – "Sales Leadership Training Step 4"
07.2011 – "Project Management"
06.2011 – "Sales Leadership Training Step 3"
12.2010 – "Helping Clients Succeed"
10.2010 – "Selected issues in Microsoft Access/Microsoft Excel"
02.2009 – "VAT Invoice - duties and rights of the invoice issuer and recipient"
10.2007 – "Difficult situation in contacts with customers"
03.2006 – "Professional customer service in the Back Office"
Edukacja
Zainteresowania
Tradycyjne golenie (współpraca przy tworzeniu forum brzytwa.org oraz prowadzeniu forumowej Wikipedii)
Odnawianie oraz kolekcjonowanie zabytkowych maszynek do golenia
Film (Tarantino, Lynch)
Odnawianie oraz kolekcjonowanie zabytkowych maszynek do golenia
Film (Tarantino, Lynch)
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Analityk
Dla analityków i nieanalityków. Trochę o rozbieraniu problemu na części pierwsze i składaniu w logiczną całość.
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Elite Circle
Wyjątkowy „świat” ekstremalnych przeżyć – pasja, luksus oraz motoryzacja na najwyższym dostępnym poziomie.
Elite Circle to klub – prestiżowy, ekskluzywny o unikalnym charakter