Rafał Czyżak

Key User Manager Robert Bosch Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Negocjacje kontraktu Sprzedaż bezpośrednia Systemy przeciwpożarowe Elektronarzędzia negocjacje handlowe Maszyny budowlane

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Robert BOSCH Sp. z o.o.
Key User Manager
- Nawiązywanie i zarządzanie relacjami na wszystkich szczeblach decyzyjności w grupie dużych firm budowlanych i przemysłowych
- Zwiększenie poziomu generowanych obrotów poprzez lokalizowanie potencjału sprzedażowego w segmencie B2B oraz na dużych projektach
- Pozyskiwanie informacji o potrzebach kluczowych klientów w zakresie produktów i usług oferowanych przez Dział Elektronarzędzi Bosch
- Przygotowanie oraz prowadzenie testów narzędzi i osprzętu wśród profesjonalnych użytkowników
- Współpraca z zespołem demonstratorów w zakresie organizacji szkoleń i pokazów dla użytkowników profesjonalnych
- Wdrażanie i doskonalenie rozwiązań biznesowych dla klientów
MS Services
Business Developer Manager dla Robert Bosch Sp. z o.o.
-Zwiększenie udziału sprzedaży Narzędzi Pomiarowych Bosch u klientów specjalistycznych
-Rozwój dystrybucji poprzez pozyskiwanie nowych klientów i poszerzania oferty handlowej u istniejących klientów na terenie Polski
-Analiza rynku pod katem potencjalnych nowych klientów i użytkowników w nowych kanałach sprzedaży
-Prowadzenie demonstracji produktowych, szkoleń, pokazów, udział w seminariach, targach i innych eventach tematycznych
-Przygotowanie, przeprowadzanie i raportowanie wizyt handlowych
-Współpraca z Brand Managerem Boscha pod kątem stworzenia wspólnej strategii sprzedaży oraz Biurem Obsługi Klienta w celu realizacji zamówień
KOMATSU Poland
Area Sales Manager
- Sprzedaż maszyn budowlanych nowych i używanych oraz wynajem
- Kreowanie i umacnianie pozytywnego wizerunku firmy na wyznaczony obszarze działania poprzez budowanie profesjonalnych i długofalowych relacji z klientami
- Zwiększanie udziału w rynku firmy Komatsu w segmentach maszyn nowych i używanych
- prowadzenie rozmów handlowych, udział w przetargach
- Powiększanie bazy poprzez zdobywanie nowych oraz utrzymywanie obecnych klientów
- reprezentowanie firmy na targach, konferencjach
Hilti (Poland) Sp. z o.o.
Rzeczoznawca techniczny/Junior Account Manager
Aktywna sprzedaż produktów Hilti realizowana przez doradztwo i demonstrację rozwiązań technicznych użytkownikom / klientom firmy.
Rozwój platformy klientów Hilti na wyznaczonym obszarze działania poprzez budowanie profesjonalnych i długofalowych relacji z klientami.
Systematyczna obsługa rynku, pozyskiwanie nowych klientów, bieżące wsparcie i pomoc w rozwiązywaniu zagadnień technicznych.
Współpraca w ramach strategii sprzedaży bezpośredniej ze sklepami Hilti Center oraz Telecentrum Hilti.
Hilti (Poland) Sp. z o.o.
Obsługa klienta w dziale Telecentrum
Telefoniczna sprzedaż i fachowe doradztwo dla klientów w zakresie usług świadczonych przez firmę Hilti
Bieżące wsparcie i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych klientów Hilti
Wsparcie Rzeczoznawców Technicznych Hilti oraz aktywne komunikowanie się i współpraca z innymi działami. Tworzenie i pielęgnowanie długofalowych relacji z nowymi klientami firmy
Logo
Rzeczoznawca Techniczny
Polflon firma handlowo usługowa
Sprzedaż i doradztwo z zakresu smarów i olejów z teflonem INTERFLON
Lot Ground Services
Samodzielny agent ds obsługi rejsów regularnych
Wspomaganie kierownictwa poprzez koordynowanie zadań realizowanych w podległym mi obszarze. Sprawowanie nadzoru operacyjnego oraz koordynacja przepływu informacji od wszystkich służb do jednego źródła i odwrotnie, celem zapewnienia wysokiej jakości usług i punktualności odlotów samolotów. Współpraca z przedstawicielami wszystkich obsługiwanych przewoźników oraz przedstawicielami „Lot Catering”, „PPL”, Straży Granicznej”, Urzędu Celnego” oraz wszystkimi sekcjami i działami firmy „Lot Ground Services”. Zapewnienie właściwej ochrony mienia i bezpieczeństwa przewozów. Współpraca z kierownictwem firmy przy opracowaniu wszelkiego rodzaju zmian praceduralno-operacyjnych, które służą stałemu podnoszeniu stanu bezpieczeństwa.
Lot Ground Services
Obsługa naziemna samolotów i pasażerów.
Przyjmowanie i wypychanie samolotów zagranicznych linii lotniczychna słuchawkach (Alitalia, Air France, Swissair, Austrian Airlines,Sabena, Fischer) oraz polskich linii lotniczych LOT na samolotachBoeing 737-300,737-400,737-500, Embraer 145, Embraer 170 oraz zagranicznych samolotów rządowych.
Logo
Magazynier/Kierowca/Sprzedawca
Inter - Kerams przedsiębiorstwo wielobranżowe Spółka z o. o.
Prowadzenie magazynu, transport towaru do klienta, sprzedaż płytek ceramicznych pomoc w wykonaniu aranżacji wnętrz wystaw sklepowych

Szkolenia i kursy

Prawo Jazdy Kat. A, B

Edukacja

Logo
Turystyka i rekreacja Zarządzanie biznesem turystycznym i rekreacyjnym, licencjackie
Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie
Logo
ekonomia, licencjackie
Wyższa Szkoła Działalności Gospodarczej w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja

Zainteresowania

Piłka nożna, motocykle, lotnictwo

Inne

Obsługa komputer (Word, Excel, Power Point) Obsługa SAP, CRM

Grupy

AC Milan
AC Milan
Dla wszystkich miłośników rossoneri.