Rafael Brzozowski

Service Desk Agent, Huber+Suhner
Tczew, pomorskie

Umiejętności

Prawo jazdy kat B

Języki

niemiecki
biegły
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Huber+Suhner
IT Service Desk Agent
- Provide technical assistance and support for incoming queries and issues related to computer systems, software, and hardware.
- Respond to queries either in person or over the phone.
- Write training manuals.
- Train computer users.
- Maintain daily performance of computer systems.
- Respond to email messages for customers seeking help.
- Ask questions to determine nature of problem.
- Walk customer through problem-solving process.
- nstall, modify, and repair computer hardware and software.
- Clean up computers.
- Run diagnostic programs to resolve problems.
- Resolve technical problems with Local Area Networks (LAN), Wide Area Networks (WAN), and other systems.
- Install computer peripherals for users.
- Follow up with customers to ensure issue has been resolved.
- Gain feedback from customers about computer usage.
- Run reports to determine malfunctions that continue to occur.
Logo
Claim Coordinator
GetResponse Sp. z o.o.
- Obsługa procesu reklamacji (Service of the complaint process)
- Kontakt z Klientem w j. niemieckim oraz polskim (Contact with the german, polish customers)
- Analiza przyczyn reklamacji (Analysis of the causes of complaints)
- Podjęcie właściwych działań w celu rozpatrzenia reklamacji (Taking of appropriate actions to the complaint)
- Działania zapobiegające powtarzaniu się podobnych reklamacji (Measures to prevent recurrence of similar complaints)
- Kontrola dokumentów produkcyjnych i przewozowych (production and transport document control)
- Zarządzanie bazą danych (Database Management)
- Wspieranie innych działów/ pracowników w działaniach zmierzających do wyeliminowania przyczyn reklamacji związanych z fakturami (Supporting other departments / employees in their efforts to eliminate the causes of complaints related to invoices)
Flextronics Logistics Poland Sp. z o.o.
Logistyka zaopatrzenia
odpowiedzialność za ciągłość dostaw, rozwiązywanie bieżących problemów, stały kontakt z dostawcami, sporządzanie okresowych rozliczeń/podsumowań,
NEONET S.A.
Sprzedawca
Porofesjonalna obsługa klienta, odpowiedzialność za reklamacje, koordynacja dostaw,

Szkolenia i kursy

- ITIL Foundation V3
- Supporting and Troubleshooting Windows 10 (based on Microsoft Server 2012 R2)
- Ochrona Danych Osobowych

Edukacja

Logo
Transport i Logistyka, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją

Zainteresowania

- Snooker,
- Billard 8 Pool,
- Piłka nożna,
- Podróże,

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.