Umiejętności
Odpowiedzialność
Organizowanie
Bardzo dobra znajomość MS Office
umiejętność pracy w warunkach stresu i presji czasu
Pozytywne nastawienie do pracy i odporność na stres
Wysoka kultura osobista i łatwość nawiązywania kontaktów.
Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z Klientami
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Młodszy koordynator ds. projektów szkoleniowych
Nadzorowanie procesu zapisów uczestników na szkolenia otwarte
Budowanie długofalowych relacji z klientami
Obsługa uczestników szkoleń pod kątem organizacyjnym
Nadzór organizacyjny nad szkoleniami
Koordynowanie czynności administracyjnych podczas realizacji szkoleń
Sporządzanie i przesyłanie raportów poszkoleniowych
Wspieranie pracy Trenerów w realizacji szkoleń
Inne czynności administracyjne powierzone przez Przełożonego
Budowanie długofalowych relacji z klientami
Obsługa uczestników szkoleń pod kątem organizacyjnym
Nadzór organizacyjny nad szkoleniami
Koordynowanie czynności administracyjnych podczas realizacji szkoleń
Sporządzanie i przesyłanie raportów poszkoleniowych
Wspieranie pracy Trenerów w realizacji szkoleń
Inne czynności administracyjne powierzone przez Przełożonego
Pion realizacji szkoleń
Pomoc w procesie organizacyjnym i logistycznym projektów szkoleniowo-doradczych Przygotowanie dokumentacji i materiałów szkoleniowych
Nadzór nad dokumentacją szkoleniową i jej archiwizacja
Współpraca z kadrą szkoleniową
Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta zgodnie ze standardami firmy
Tworzenie i aktualizacja baz danych
Inne czynności administracyjne powierzone przez Przełożonego
Nadzór nad dokumentacją szkoleniową i jej archiwizacja
Współpraca z kadrą szkoleniową
Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta zgodnie ze standardami firmy
Tworzenie i aktualizacja baz danych
Inne czynności administracyjne powierzone przez Przełożonego
Magazynier - Kierowca
Przyjmowanie i wydawanie towarów magazynowych
Monitorowanie zapasów magazynowych
Współpraca z dostawcami i klientami
Załadowywanie i rozładowywanie oraz nadzór nad załadunkiem i wyładunkiem
Monitorowanie zapasów magazynowych
Współpraca z dostawcami i klientami
Załadowywanie i rozładowywanie oraz nadzór nad załadunkiem i wyładunkiem
Adaptator sprzętu elektronicznego
Naprawa oraz programowanie sprzętu elektronicznego
Szkolenia i kursy
1. Profesjonalna obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym
2. Profesjonalna korespondencja biznesowa – e-mail korespondencja
3. Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy
4, Doskonała pamięć: techniki skutecznego zapamiętywania i utrwalania wiedzy
5. Kurs trenerski
6. Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
7. Psychografologia
2. Profesjonalna korespondencja biznesowa – e-mail korespondencja
3. Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy
4, Doskonała pamięć: techniki skutecznego zapamiętywania i utrwalania wiedzy
5. Kurs trenerski
6. Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
7. Psychografologia
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
Psychologia, jazda na rowerze, turystyka górska, pływanie, literatura współczesna, fotografia
Chęć stałego pogłębiania swojej wiedzy i umiejętności
„ Jeśli się naprawdę czegoś pragnie, jeśli się do tego dąży, laur zwycięzcy musi do nas należeć” Leonid Teliga
Chęć stałego pogłębiania swojej wiedzy i umiejętności
„ Jeśli się naprawdę czegoś pragnie, jeśli się do tego dąży, laur zwycięzcy musi do nas należeć” Leonid Teliga
Inne
Prawo jazdy kat. B
Prawo jazdy kat. A
Prawo jazdy kat. A
Grupy
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
SZKOLENIA
Grupa stworzona dla osób poszukujących praktycznych inspiracji dla rozwoju własnego oraz swoich organizacji.
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.