Radosław Owczarczyk

Właściciel- Krajowe Konsorcjum Subskrypcyjne; Koordynator Specjalistów ds. sprzedaży Fitness Academy
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Pozyskiwanie klientów Negocjacje Public Relations Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
Krajowe Konsorcjum Subskrypcyjne
Jestem pomysłodawcą i właścicielem sklepu subskrypcyjnego sweed.pl świadczących usługę sprzedaży subskrypcji słodyczy, który od pierwszego miesiąca działalności przynosi zysk. Dzięki odpowiednim krokom udało się nawiązać współpracę z jednym z największych youtuberów w Polsce. Sklepem zajmuję się wraz ze wspólnikiem, po godzinach pracy.
Fitness Academy Sp. z o.o.
Koordynator specjalistów ds. sprzedaży
Jako koordynator działu sprzedaży do moich obowiązków należy realizacja założonych planów miesięcznych/kwartalnych, odpowiednie przydzielanie pracy konsultantom w swoim zespole, nadzór ich pracy, odpowiednie motywowanie zespołu, kontrola poprawności dokumentów podpisywanych przez mój zespół,raportowanie pracy całego zespołu, kontrola płatności klientów, czynna sprzedaż usług. Przez pięć miesięcy pracy na w/w stanowisku mój dział osiągał najlepsze wyniki sprzedażowe spośród wszystkich klubów Fitness Academy.Z początkiem roku rozrastająca się sieć klubów fitness, otworzyła nowy obiekt w centrum handlowym Marino. Jako najlepszy koordynator dostałem propozycję poprowadzenia przedsprzedaży członkostw oraz późniejszym zarządzaniem działem sprzedaży klubu. Sam rekrutowałem ośmioosobowy zespół sprzedawców. Przedsprzedaż (styczeń-luty 2015) zakończyła się sukcesem i wysokim wynikiem sprzedażowym. Podczas kontroli kończącej pierwszy kwartał, dział sprzedaży prowadzony przeze mnie okazał się najlepiej prowadzonym spośród wszystkich klubów FA.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Świetnie radzi sobie z zarządzaniem kilkuosobowym zespołem podwładnych. Potrafi wyjść z największych opresji, znajdując najlepsze wyjście z danej sytuacji.
pakersi.pl
Specjalista ds. klientów->Kierownik centrali sieci punktów kurierskich->Dyrektor operacyjny
Firma Pakersi to broker usług kurierskich. Pracuje w niej od pierwszych
miesięcy istnienia. Początkowo byłem odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych
klientów oraz ich obsługę. Udało mi się nakłonić do współpracy takie firmy jak:
Skąpięc.pl, Mercedec-Benz Wrocław, Inter Cars Wrocław,Devaldano,
Wine&Food Center oraz szereg mniejszych firm, co przy zerowym stażu na
rynku było sporym osiągnięciem. Przez te 16 miesięcy nabyłem wiedzę
dotyczącą logistyki, negocjowaniu umów, prowadzenia firmy- oprócz obsługi
klientów byłem odpowiedzialny za prowadzenie dokumentacji, rozliczania faktur,
kontakty z kontrahentami. Zbudowałem również siatkę kontaktów, która jest
niezwykle przydatna, nie tylko w branży brokerskiej.

Od czerwca 2013 firma zaczęła budować sieć franczyzową. Zostałem awansowany
do nadzorowania wszystkich oddziałów w Polsce. Na chwilę obecną mam pod
sobą szesnaście takich punktów. Jestem odpowiedzialny za przeprowadzenie
szkoleń dotyczących pozysku klientów, obsługi klienta oraz działania branży.
Kontroluje każdy punkt, poziom obsługi klienta, ilości wysyłek, rozwiązuje
poważniejsze problemy, negocjuję z klientami ważniejsze kontrakty.Prowadzę
wszelką dokumentację w firmie.

Wraz z rozwojem sieci punktów franczyzowych przydzielono mi nowy zakres
obowiazków. Jako dyrektor operacyjny jestem odpowiedzialny za rozwój sieci.
Podpisuję kontrakty z nowymi przewoźnikami,z którymi negocjuję warunki
współpracy, nadzoruję obsługę przetargów Państwowych, które obsługuje sieć,
kontroluję kierowników regionalnych, ustalam cele dla poszczególnych
oddziałów, wprowadzam dodatkowe źródła dochodów dla punktów (dodatkowa
działalność usługowa). Nadzoruję również pracę centralii, która zarządza
oddziałami na terenie całego kraju- obecnie 32 punktów.

Edukacja

Logo
Dzienikarstwo i Komunikacja Społeczna, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

książki, sporty siłowe, kuchnia, sztuka (tatuaże)