Radosław Kasprzak
Koordynator ds. logistyki, Firma transportowa
Gdynia,
pomorskie
Umiejętności
Microsoft Office
Zarządzanie sportem
Zarządzanie transportem
ochrona danych osobowych
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. logistyki
Firma transportowa
● zarządzanie działem logistyki transportu – flota własna i spedycja
• optymalizacja procesów logistyki transportu
● zarządzanie informacją towarzyszącą realizacji świadczonych usług
● koordynacja dostaw i odbiorów w zakresie jakości i terminowości
• współtworzenie pozytywnych relacji biznesowych z partnerami firmy
• optymalizacja procesów logistyki transportu
● zarządzanie informacją towarzyszącą realizacji świadczonych usług
● koordynacja dostaw i odbiorów w zakresie jakości i terminowości
• współtworzenie pozytywnych relacji biznesowych z partnerami firmy
KIEROWNIK DZIAŁU LOGISTYKI I ZAKUPÓW
Nyborg-Mawent S.A. Malbork
● nadzorowanie procesów łańcucha dostaw głównie w zakresie planowania, organizowania i kontrolowania dostaw materiałów i surowców niezbędnych
do produkcji pod względem terminowym i ilościowym
● planowanie i kontrola ustanowionego budżetu kierowanego działu
● negocjowanie i podpisywanie umów z dostawcami usług i towarów
● nadzór i kontrola ustalonego finansowo poziomu stanów magazynowych
● współpraca operacyjna z innymi działami firmy
● tworzenie optymalnej atmosfery pracy podległego zespołu
● przygotowanie do wdrożenia systemu bezpieczeństwa informacji niejawnych
i danych osobowych
do produkcji pod względem terminowym i ilościowym
● planowanie i kontrola ustanowionego budżetu kierowanego działu
● negocjowanie i podpisywanie umów z dostawcami usług i towarów
● nadzór i kontrola ustalonego finansowo poziomu stanów magazynowych
● współpraca operacyjna z innymi działami firmy
● tworzenie optymalnej atmosfery pracy podległego zespołu
● przygotowanie do wdrożenia systemu bezpieczeństwa informacji niejawnych
i danych osobowych
Asystent ds. logistyki łańcucha dostaw
● rozwój działu logistyki wyznaczony standardami korporacji UPM Sales Oy.
● wspieranie zarządu firmy w realizacji koncepcji "Customer Management"
● planowanie, monitorowanie i kontrola procesu łańcucha dostaw
● współpraca z działem sprzedaży celem osiągnięcia wyznaczonych celów
● przygotowanie, wdrożenie i monitorowanie systemu zarządzania jakością wg normy ISO serii 9000
● wyznaczanie i okresowa ocena indywidualnych osiągnięć podległego zespołu pracowników
● wspieranie zarządu firmy w realizacji koncepcji "Customer Management"
● planowanie, monitorowanie i kontrola procesu łańcucha dostaw
● współpraca z działem sprzedaży celem osiągnięcia wyznaczonych celów
● przygotowanie, wdrożenie i monitorowanie systemu zarządzania jakością wg normy ISO serii 9000
● wyznaczanie i okresowa ocena indywidualnych osiągnięć podległego zespołu pracowników
Szkolenia i kursy
Podstawowe standardy ochrony informacji w firmie/instytucji. Identyfikacja zagrożeń bezpieczeństwa.
Podstawy obsługi pakietu Microsoft Office.
Systemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie wg normy ISO serii 9000.
Podstawy obsługi pakietu Microsoft Office.
Systemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie wg normy ISO serii 9000.
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Sport/Rekreacja
Zainteresowania
Kolarstwo MTB
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.