Radosław Kalisz
Młodszy Specjalista w Departamencie Windykacji Należności, Deutsche Bank Polska S.A
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Lotus Notes
Microsoft Excel
Microsoft Word
Prawo jazdy kat B
Pakiet MS Offiece
DEF 3000
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Młodszy Specjalista w Departamencie Windykacji Należności
• monitoring i kontrola należności kredytów gotówkowych i hipotecznych;
• ocena kondycji finansowej klienta;
• negocjowanie warunków spłaty zadłużenia, restrukturyzacji i ugód;
• telefoniczny monitoring i wyjaśnianie przyczyn zaległości w zakresie płatności;
• motywowanie klientów do uregulowania zaległości;
• prowadzenie negocjacji z dłużnikami;
• realizacja wyznaczonych planów.
• ocena kondycji finansowej klienta;
• negocjowanie warunków spłaty zadłużenia, restrukturyzacji i ugód;
• telefoniczny monitoring i wyjaśnianie przyczyn zaległości w zakresie płatności;
• motywowanie klientów do uregulowania zaległości;
• prowadzenie negocjacji z dłużnikami;
• realizacja wyznaczonych planów.
Konsultant w Departamencie Windykacji Należności
• monitoring i kontrola należności kredytów gotówkowych;
• ocena kondycji finansowej klienta;
• negocjowanie warunków spłaty zadłużenia, restrukturyzacji i ugód;
• telefoniczny monitoring i wyjaśnianie przyczyn zaległości w zakresie płatności;
• motywowanie klientów do uregulowania zaległości;
• prowadzenie negocjacji z dłużnikami;
• realizacja wyznaczonych planów.
• ocena kondycji finansowej klienta;
• negocjowanie warunków spłaty zadłużenia, restrukturyzacji i ugód;
• telefoniczny monitoring i wyjaśnianie przyczyn zaległości w zakresie płatności;
• motywowanie klientów do uregulowania zaległości;
• prowadzenie negocjacji z dłużnikami;
• realizacja wyznaczonych planów.
Konsultant
• prezentowanie klientom oferty i udzielanie pomocy w zakresie wyboru produktu najlepiej odpowiadającego ich preferencjom oraz możliwościom,
• pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi satysfakcjonujących relacji,
• przygotowywanie dokumentów i umów
• realizacja planów sprzedażowych,
• budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
• pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi satysfakcjonujących relacji,
• przygotowywanie dokumentów i umów
• realizacja planów sprzedażowych,
• budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Specjalista do spraw sprzedaży i obsługi klienta
• kompleksowa obsługa procesu sprzedaży produktu kredytowego,
• prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami,
• wprowadzanie, weryfikacja i walidacja wniosków kredytowych,
• badanie zdolności kredytowej m.in. na podstawie analizy raportów BIK,
• realizacja przelewów gotówkowych.
• prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami,
• wprowadzanie, weryfikacja i walidacja wniosków kredytowych,
• badanie zdolności kredytowej m.in. na podstawie analizy raportów BIK,
• realizacja przelewów gotówkowych.
Szkolenia i kursy
• Uzyskanie certyfikatu Doskonały Telemarketing,
• Szkolenie z Technik Windykacji,
• Szkolenie z Technik Windykacji,
Zainteresowania
Motoryzacja
Kolarstwo
Sport
Książka
Podróże
Kolarstwo
Sport
Książka
Podróże
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.