Umiejętności
SAP
VBA
znajomość pakietu MS Office
Biznes
Szkolenia pracowników
Księgowość
Sprawozdawczość finansowa
kontakt z klientem biznesowym
Analiza wymagań
Prognozowanie
Zarządzanie projektami programistycznymi
Prawo jazdy kat B
Szybka nauka
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Rynki międzynarodowe
Finanse
znajomośc komputerów
Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność
zdolność adaptacji
Ekonomika
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Process Associate - pracownik działu Księgi Głównej (GL Accountant)
- Zarządzanie procesami finansowymi w zakresie Księgi Głównej
- Procesowanie danych w systemie SAP:
- Potwierdzanie sald, wyjaśnianie różnic i nieścisłości rozrachunkach z klientami
- Sporządzanie raportów okresowych
- Raporty Ad hoc
- Kontakt i wsparcie klienta biznesowego (polskim oraz międzynarodowym)
- Ukierunkowanie na realizacje celów w określonych ramach czasowych
- LEAN promoter
- Procesowanie danych w systemie SAP:
- Potwierdzanie sald, wyjaśnianie różnic i nieścisłości rozrachunkach z klientami
- Sporządzanie raportów okresowych
- Raporty Ad hoc
- Kontakt i wsparcie klienta biznesowego (polskim oraz międzynarodowym)
- Ukierunkowanie na realizacje celów w określonych ramach czasowych
- LEAN promoter
Process Associate - Dział Należności (AR) oraz Data Management (DM) + Trener wewnętrzny działu AR
Dział AR:
- Procesowanie danych w systemie SAP:
- Badanie niezaalokowanych / niezidentyfikowanych pozycji
- Odpowiadania na zapytania od klienta / zarządzanie sporami
- Weryfikacja zaległych płatności oraz przygotowywanie i wysyłanie monitów do klientów
- Potwierdzanie sald, wyjaśnianie różnic i nieścisłości rozrachunkach z klientami
- Sporządzanie raportów okresowych
- Raporty Ad hoc
Dział DM:
- Zarządzanie danymi klientów oraz dostawców
* zakładania nowych kont
* zmiany danych kont
* blokowanie odblokowywanie kont
- Aktualizacja baz danych pracowników
- Tworzenie oraz modyfikacja szerokorozumianych danych zgodnie z potrzebami klienta
Trener wewnętrzny:
- Prowadzenie szkoleń wstępnych
- Identyfikacja i analiza obszarów wymagających podniesienia kwalifikacji pracowników
- Bieżące raportowanie podejmowanych działań
- Analiza potrzeb szkoleniowych
- Procesowanie danych w systemie SAP:
- Badanie niezaalokowanych / niezidentyfikowanych pozycji
- Odpowiadania na zapytania od klienta / zarządzanie sporami
- Weryfikacja zaległych płatności oraz przygotowywanie i wysyłanie monitów do klientów
- Potwierdzanie sald, wyjaśnianie różnic i nieścisłości rozrachunkach z klientami
- Sporządzanie raportów okresowych
- Raporty Ad hoc
Dział DM:
- Zarządzanie danymi klientów oraz dostawców
* zakładania nowych kont
* zmiany danych kont
* blokowanie odblokowywanie kont
- Aktualizacja baz danych pracowników
- Tworzenie oraz modyfikacja szerokorozumianych danych zgodnie z potrzebami klienta
Trener wewnętrzny:
- Prowadzenie szkoleń wstępnych
- Identyfikacja i analiza obszarów wymagających podniesienia kwalifikacji pracowników
- Bieżące raportowanie podejmowanych działań
- Analiza potrzeb szkoleniowych
Edukacja
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.