Radosław Gołąbiewski

Menedżer zespołu Sprzedażowego, Getin Noble Bank S.A.
Malbork, pomorskie

Umiejętności

Doradztwo finansowe Inwestycje Kredyty Microsoft Excel PowerPoint Zarządzanie zespołem Sprzedaż Ubezpieczenia kierowca kat B Kierowanie zespołem,delegowanie obowiązków.

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Getin Noble Bank S.A.
Kierownik oddziału
Sprawne, efektywne i zgodne z procedurami zarządzanie oddziałem oraz zespołem sprzedażowym, bezpośredni kontakt i obsługa kluczowych Klientów w tym Klientów segmentu Noble, budowanie długotrwałych relacji z Klientami opartych o analizę potrzeb i oczekiwań oraz monitorowanie zadowolenia Klientów z wizyty w oddziale, kontrolę przyjmowanych i rozpatrywanych skarg i reklamacji Klientów, wsparcie podległych pracowników w bieżącej działalności, rekrutacja pracowników do oddziału, realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych, doskonalenie kompetencji własnych oraz podległych pracowników, planowanie oraz realizowanie zadań wynikających z zakresu zarządzania ryzykiem operacyjnym.
Getin Noble Bank S.A.
Regionalny Koordynator Wsparcia Operacyjnego
Przeprowadzanie kontroli oddziałów w ramach regionu( region Trójmiasto, Tczew, Elbląg, Olsztyn) , realizacja otrzymanych celów jakościowych, powierzonych czynności administracyjnych i operacyjnych oraz dbałość o przestrzeganie standardów, poprawność merytoryczną i terminowość przygotowania dokumentacji i sprawozdawczości wynikającej z przydzielonego zakresu obowiązków, przestrzeganie standardów obowiązujących a Banku, etyki zawodowej w szczególności obowiązującego w Banku Kodeksu Etyki i wszelkich wytycznych dotyczących kreowania dobrego imienia i wizerunku Banku oraz bieżąca ich weryfikacja w ramach danego regionu
Getin Noble Bank S.A.
Członek Konsultacyjnego Zespołu Kredytowego GNB S.A
Ulepszanie oferty kredytowej w GNB S.A zarówno dla Klienta detalicznego jak i dla Pośredników współpracujących z Oddziałami Banku, Praca nad zmianą procedur oraz procesów kredytowych obowiązujących dotychczas w GNB S.A, monitorowanie zmian zachodzących na rynku finansowym.
Getin Noble Bank S.A.
Menedżer
Sprawne, efektywne i zgodne z procedurami zarządzanie placówką oraz zespołem sprzedażowym, realizacja wyznaczonych celów ilościowych oraz jakościowych, dbałość o standardy obsługi Klienta - Mystery Shopper oraz NPS, doskonalenie kompetencji własnych oraz podległych pracowników (6 osób), kształtowanie pozytywnego wizerunku placówki na lokalnym rynku usług finansowych, w tym organizowanie i koordynowanie akcji marketingowych,
Getin Noble Bank S.A.
Opiekun Klienta
GTI Sp. z o.o.
Konsultant

Edukacja

Logo
Zarządzanie, licencjackie
Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna

Specjalizacje

Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe

Zainteresowania

Sport : Piłka Nożna, Siatkówka, Koszykówka, Historia, Polityka.