Radosław Atras

DYREKTOR DS. SIECI APTEK
Świebodzin, lubuskie

Umiejętności

Umiejętności analityczne Rozwój produktu Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem Zarządzanie budżetem rekrutacja i selekcja Kandydatów umiejętności coachingowe Umiejętności trenerskie / szkoleniowe Budowanie działań sprzedażowych

Doświadczenie zawodowe

Aktywne Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
DYREKTOR DS. SIECI APTEK
1) Zarządzanie prawidłowym funkcjonowaniem Spółki.
2) Tworzenie oraz wdrażanie procedur i standardów zmierzających do efektywnego funkcjonowania aptek.
3) Zarządzanie pracą Koordynatorów ds. Sieci Aptek
4) Budowanie celów sprzedaży oraz ich weryfikacja.
5) Sesje coachingowe, podnoszące wiedze i umiejętności Koordynatorów ds. Sieci Aptek oraz Kierowników aptek.
6) Prowadzenie szkoleń dla Koordynatorów ds. sieci aptek oraz Kierowników aptek.
7) Rekrutacja i selekcja pracowników.
Aktywne Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
KOORDYNATOR - TRENER DS. SIECI APTEK.
1) Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem podległych aptek.
2) Sesje coachingowe, podnoszące wiedze i umiejętności farmaceutów.
3) Prowadzenie szkoleń menadżerskich dla Kierownik aptek.
4) Motywowanie zespołów aptecznych.
5) Rekrutacja i selekcja pracowników.
6) Monitoring pracy personelu aptecznego pod względem jakości obsługi pacjentów oraz zachowania polityki sprzedażowej firmy.
7) Weryfikacja pracy Kierowników aptek pod względem właściwego zarządzania i przestrzegania procedur.
Logo
REGIONALNY KIEROWNIK SPRZEDAŻY
FARMA-PROJEKT Sp. z o.o. / RECORDATI POLSKA
1) Budowanie struktur działu sprzedaży.
2) Zarządzanie budżetem operacyjnym i promocyjnym.
3) Motywowanie i zarządzanie zespołem przedstawicieli medycznych (specjalizacje: kardiologia, urologia, ginekologia,, neurologia, gastrologia, pediatria, POZ)
4) Współuczestnictwo w opracowywaniu strategii sprzedażowej i marketingowej firmy.
5) Rekrutacja i selekcja pracowników.
6) Organizacja i prowadzenie spotkań regionalnych.
7) Przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli z zakresu typologii klienta, technik sprzedaży, negocjacji itp.
8) Prowadzenie ocen okresowych.
Farma-Projekt
PRZEDSTAWICIEL MEDYCZNY
1) Promocja leków i suplementów (lekarze POZ, kardiolodzy, urolodzy, pediatrzy, laryngolodzy, diabetolodzy).
2) Sprzedaż apteczna
3) Współpraca z hurtowniami.
4) Pozyskiwanie nowych klientów.
5) Prowadzenie prezentacji na oddziałach szpitalnych.
6) Sporządzanie raportów sprzedażowych.

Szkolenia i kursy

- „Psychologia szefa. Szef to zawód” Jak motywować podwładnych (OSH).
- „Szef w roli coacha”. Jak wdrażać standardy handlowe
i szefoskie oraz szkolić podwładnych aktywnymi metodami?.
- „Stawianie celów i Monitoring wg metodologii Sandler Training”.
- „Zarządzanie kompetencjami wg metodologii Sandler Training”.
- „Profesjonalna wizyta Przedstawiciela Medycznego.
- „Negocjacje Handlowe” (Evolue business trainings).
- „Efektywna rekrutacja i selekcja personelu” (SMG/KRC).
- „Prowadzenie spotkań” (Evolue business trainings).

Edukacja

Logo
Psychologia w Zarządzaniu, studia podyplomowe
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Wychowanie Fizyczne, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu

Specjalizacje

Sprzedaż
Farmacja/Medycyna

Zainteresowania

1) Sporty walki, gdyż kształtują samodyscyplinę, kondycję
i wolę walki.
2) Podróże, ponieważ poszerzają horyzonty.
3) Jazda na nartach, bo daje przyjemność oraz dawkę adrenaliny.

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni