Radek Kołtun

outsourcing produkcyjny
Poznań, wielkopolskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik ds. Sprzedaży
firma produkcyjna
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- pielęgnowanie kontaktów biznesowych, dbałość o pozytywne relacje z klientami
- ofertowanie zapytań klientów i uaktualnianie cen produktów
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
- negocjacje cenowe oraz negocjacje warunków współpracy
- monitorowanie działalności konkurencji
- koordynacja zakupów, weryfikacja kosztów materiałów
Logo
Specjalista ds. rozwoju sprzedaży
BMT PRO Sp. z o.o.
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- pielęgnowanie kontaktów biznesowych, dbałość o pozytywne relacje z klientami
- ofertowanie zapytań klientów i uaktualnianie cen produktów
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
- negocjacje cenowe oraz negocjacje warunków współpracy
- monitorowanie działalności konkurencji
- koordynacja zakupów, weryfikacja kosztów materiałów
Logo
Kierownik ds. Rozwoju Biznesu
DJ PRODUCTS Engineering Solutions Sp. z o.o.
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- pielęgnowanie kontaktów biznesowych, dbałość o pozytywne relacje z klientami
- ofertowanie zapytań klientów i uaktualnianie cen produktów
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
- negocjacje cenowe oraz negocjacje warunków współpracy
- monitorowanie działalności konkurencji
- koordynacja zakupów, weryfikacja kosztów materiałów
PIMSTAL Sp. z o.o.
Kierownik ds. Rozwoju Biznesu - outsourcing produkcyjny, produkcja kontraktowa, obr. metali
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- pielęgnowanie kontaktów biznesowych, dbałość o pozytywne relacje z klientami
- ofertowanie zapytań klientów i uaktualnianie cen produktów
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
- negocjacje cenowe oraz negocjacje warunków współpracy
- monitorowanie działalności konkurencji
- koordynacja zakupów, weryfikacja kosztów materiałów
Logo
Menedżer Sprzedaży Usług Przemysłowych - outsourcing produkcyjny, produkcja kontraktowa, obr. metali
DRABEX
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- pielęgnowanie kontaktów biznesowych, dbałość o pozytywne relacje z klientami
- ofertowanie zapytań klientów i uaktualnianie cen produktów
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
- negocjacje cenowe oraz negocjacje warunków współpracy
- monitorowanie działalności konkurencji
- koordynacja zakupów, weryfikacja kosztów materiałów
- sporządzanie raportów sprzedaży
Chiorino Sp. z o.o.
Specjalista ds. techniczno handlowych - sprzedaż: taśmy transportujące, pasy napędowe, koła zębate
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- pielęgnowanie kontaktów handlowych, dbałość o pozytywne relacje z klientami
- ofertowanie zapytań klientów i uaktualnianie cen produktów
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
- negocjacje cenowe oraz negocjacje warunków współpracy
Logo
Specjalista ds.marketingu - sprzedaż wyrobów hutniczych
METALBARK
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- pielęgnowanie kontaktów handlowych, dbałość o pozytywne relacje z klientami
- ofertowanie zapytań klientów i uaktualnianie cen produktów
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
- negocjacje cenowe oraz negocjacje warunków współpracy
- monitorowanie działalności konkurencji
- koordynacja zakupów, weryfikacja kosztów materiałów
- sporządzanie raportów sprzedaży
EFEKT
Specjalista ds.marketingu - sprzedaż elementów złącznych ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- pielęgnowanie kontaktów handlowych, dbałość o pozytywne relacje z klientami

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CNC współpraca i wymiana doświadczeń
CNC współpraca i wymiana doświadczeń
Zapraszam wszystkich związanych z obróbką i projektowaniem dla przemysłu do wymiany doświadczeń i nawiązywania kontaktów biznesowych.
Creative & Innovative
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne. A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Experiential Marketing
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
firma IDEALNA
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
Menedżer Sprzedaży
Menedżer Sprzedaży
„Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem.” J. D. Rockefeller
Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Rock
Rock
Szeroko rozumiana muzyka rockowa i metalowa - sporo z Was aktualnie pod krawatem nie raz pogowało na koncertach. Czas ścinania włosów nadszedł i tak : )
Sourcing Purchasing Procurement
Sourcing Purchasing Procurement
Grupa zajmująca się sprawami związanymi z sourcingiem i zakupami
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
STAL
STAL
Grupa przeznaczona dla osób handlujących stalą, firm produkcyjnych.