Umiejętności
B2B
Analiza biznesowa
Strategia biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Analiza rynku
Strategia marketingowa
Negocjacje
New Business Development
Zarządzanie produktem
marketing produktu
Project Management
Sales Presentation Skills
Planowanie strategiczne
Branding
Key Account Manager
product managment
Sales Managment
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Business Development Manager
GTV Poland Sp. z o.o. Sp.K.
• opracowanie, przygotowanie oraz prawidłowa realizacja krótko i długoterminowych strategii i
planów sprzedaży
• przygotowywanie oraz prawidłowa realizacja planów budżetowych działu sprzedaży krajowej
• przygotowywanie raportów z uwzględnieniem potencjału obecnych oraz potencjalnych klientów
• organizacja pracy oraz funkcjonowania działu sprzedaży krajowej
• zarządzanie polityką dystrybucji produktów
• analizowanie oraz przygotowywanie raportów dotyczącej aktualnej sytuacji rynkowej,
kształtowanie polityki cenowej oraz zapotrzebowania
• analizowanie oraz opracowywanie raportów dotyczących realizacji strategii oraz planów
sprzedażowych, a także wyników sprzedaży na rynku Polskim
• koordynacja prac oraz współpracy pomiędzy działem sprzedaży krajowej a innymi działami
przedsiębiorstwa, dbanie o efektywną komunikację
• inicjowanie tworzenia nowych kanałów dystrybucji na rynku Polskim
• przygotowywanie oraz implementacja kluczowych wskaźników efektywności w zależności
od realizowanej strategii sprzedażowej
• badanie zapotrzebowania na nowe produkty, wprowadzanie, tworzenie działań promocyjnych
oraz koordynacja sprzedaży nowych produktów na rynku krajowym
• uczestnictwo w negocjacjach z obecnymi lub potencjalnymi klientami
• koordynowanie i wparcie podległego zespołu sprzedaży krajowej
• analiza raportów sprzedaży oraz rozliczanie podległych pracowników w oparciu o dawanie
informacji zwrotnej, wspólne wizyty oraz wdrażanie działań korygujących
• reprezentowanie firmy na zewnątrz, w tym udział w targach i spotkaniach branżowych
planów sprzedaży
• przygotowywanie oraz prawidłowa realizacja planów budżetowych działu sprzedaży krajowej
• przygotowywanie raportów z uwzględnieniem potencjału obecnych oraz potencjalnych klientów
• organizacja pracy oraz funkcjonowania działu sprzedaży krajowej
• zarządzanie polityką dystrybucji produktów
• analizowanie oraz przygotowywanie raportów dotyczącej aktualnej sytuacji rynkowej,
kształtowanie polityki cenowej oraz zapotrzebowania
• analizowanie oraz opracowywanie raportów dotyczących realizacji strategii oraz planów
sprzedażowych, a także wyników sprzedaży na rynku Polskim
• koordynacja prac oraz współpracy pomiędzy działem sprzedaży krajowej a innymi działami
przedsiębiorstwa, dbanie o efektywną komunikację
• inicjowanie tworzenia nowych kanałów dystrybucji na rynku Polskim
• przygotowywanie oraz implementacja kluczowych wskaźników efektywności w zależności
od realizowanej strategii sprzedażowej
• badanie zapotrzebowania na nowe produkty, wprowadzanie, tworzenie działań promocyjnych
oraz koordynacja sprzedaży nowych produktów na rynku krajowym
• uczestnictwo w negocjacjach z obecnymi lub potencjalnymi klientami
• koordynowanie i wparcie podległego zespołu sprzedaży krajowej
• analiza raportów sprzedaży oraz rozliczanie podległych pracowników w oparciu o dawanie
informacji zwrotnej, wspólne wizyty oraz wdrażanie działań korygujących
• reprezentowanie firmy na zewnątrz, w tym udział w targach i spotkaniach branżowych
Product Group Manager
• współtworzenie globalnej strategii firmy w zakresie zarządzania kategorią produktów
• przygotowywanie analiz dotyczących sytuacji rynkowej oraz trendów w branży
• kontrola pozycji rynkowej konkurentów oraz analiza ich oferty produktowej
• wsparcie założeń strategicznych firmy poprzez aktywny udział w globalnych projektach
• przygotowywanie analiz dotyczących sytuacji rynkowej oraz trendów w branży
• kontrola pozycji rynkowej konkurentów oraz analiza ich oferty produktowej
• wsparcie założeń strategicznych firmy poprzez aktywny udział w globalnych projektach
Doradca techniczno-handlowy
• realizacja prac dotyczących skutecznego działania dla osiągnięcia planowanej sprzedaży
• nawiązywanie i budowanie odpowiednich relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami
• zarządzanie siecią sprzedaży o rozproszonej strukturze
• zarządzanie relacjami z klientem
• ustalanie szczegółowych warunków współpracy z kluczowymi klientami
• badanie rynku i monitoring konkurencji w celu rekomendowania zmian w strategii
• planowanie budżetu w regionie
• nawiązywanie i budowanie odpowiednich relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami
• zarządzanie siecią sprzedaży o rozproszonej strukturze
• zarządzanie relacjami z klientem
• ustalanie szczegółowych warunków współpracy z kluczowymi klientami
• badanie rynku i monitoring konkurencji w celu rekomendowania zmian w strategii
• planowanie budżetu w regionie
Kierownik Oddziału Handlowego
• odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych
• zarządzanie procesem sprzedaży w podległej placówce handlowej
• nadzór nad obsługą kluczowych klientów firmy
• negocjowanie warunków współpracy
• monitorowanie bieżącej obsługi klientów w zakresie skuteczności wizyt handlowych
• ścisła współpraca z komórką marketingu w zakresie realizacji planów marketingowych spółki
• udział w targach i wystawach branżowych
• organizacja targów wewnętrznych
• nadzorowanie procesów logistycznych związanych ze sprzedażą
• kontrola prawidłowej gospodarki magazynowej
• monitorowanie sprzedaży
• analiza wyników i struktur sprzedaży
• monitorowanie i reagowanie na zachowania konkurencji
• realizacja funkcji menadżerskich: planowanie, kierowanie, motywowanie, coaching.
• zarządzanie procesem sprzedaży w podległej placówce handlowej
• nadzór nad obsługą kluczowych klientów firmy
• negocjowanie warunków współpracy
• monitorowanie bieżącej obsługi klientów w zakresie skuteczności wizyt handlowych
• ścisła współpraca z komórką marketingu w zakresie realizacji planów marketingowych spółki
• udział w targach i wystawach branżowych
• organizacja targów wewnętrznych
• nadzorowanie procesów logistycznych związanych ze sprzedażą
• kontrola prawidłowej gospodarki magazynowej
• monitorowanie sprzedaży
• analiza wyników i struktur sprzedaży
• monitorowanie i reagowanie na zachowania konkurencji
• realizacja funkcji menadżerskich: planowanie, kierowanie, motywowanie, coaching.
Specjalista ds. handlowych
• obsługa klienta
• prowadzenie operacji sprzedażowych
• pozyskiwanie klientów
• sporządzanie dokumentacji magazynowej związanej z zakupami w placówce handlowej
• monitorowanie płatności oraz bieżącym stanie zadłużenia klientów
• kontrola stanów magazynowych i uzgadnianie ich z magazynierami
• prowadzenie operacji sprzedażowych
• pozyskiwanie klientów
• sporządzanie dokumentacji magazynowej związanej z zakupami w placówce handlowej
• monitorowanie płatności oraz bieżącym stanie zadłużenia klientów
• kontrola stanów magazynowych i uzgadnianie ich z magazynierami
Pracownik ds. produkcji
• kontrola procesu produkcji
• kontrola jakościowa wyrobów
• planowanie działań w celu zapewnienia ciągłości produkcji
• kontrola jakościowa wyrobów
• planowanie działań w celu zapewnienia ciągłości produkcji
Szkolenia i kursy
Sztuka prowadzenia negocjacji - Moderator Evidence - Based
Aktywna sprzedaż i budowanie relacji z klientem - Persona
Kurs marketingu internetowego - Google Poland sp. z o.o.
Plan Marketingowy w MMŚP - Polish Agency for Enterprise Development - 1-00197/E/A2M
Zarządzanie sprzedaż i relacjami z klientem- Polish Agency for Enterprise Development - 1-01108/E/A2S
Budowanie wizerunku firmy - Polish Agency for Enterprise Development - 1-00436/E/A6P
Media społecznościowe w biznesie - Polish Agency for Enterprise Development - 1-00611/E/A5S
Badanie rynku - Polish Agency for Enterprise Development - 1-00992/E/A2D
Postawy i techniki sprzedażowe - HCD Consulting Sp. z o.o.
Zarządzanie sprzedażą - Business Expaner
Aktywna sprzedaż i budowanie relacji z klientem - Persona
Kurs marketingu internetowego - Google Poland sp. z o.o.
Plan Marketingowy w MMŚP - Polish Agency for Enterprise Development - 1-00197/E/A2M
Zarządzanie sprzedaż i relacjami z klientem- Polish Agency for Enterprise Development - 1-01108/E/A2S
Budowanie wizerunku firmy - Polish Agency for Enterprise Development - 1-00436/E/A6P
Media społecznościowe w biznesie - Polish Agency for Enterprise Development - 1-00611/E/A5S
Badanie rynku - Polish Agency for Enterprise Development - 1-00992/E/A2D
Postawy i techniki sprzedażowe - HCD Consulting Sp. z o.o.
Zarządzanie sprzedażą - Business Expaner
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Marketing, zarządzanie sprzedażą, rozwój osobisty, czynne uprawianie sportu.
Grupy
ABC Wzrostu Sprzedaży
Dyskusje o tym jak zwiększyć firmową sprzedaż.
Tematy: zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, analiza sprzedaży, strategia sprzedaży, zarządzanie sprzedawcami, motywowanie sprzedawców, sprzedaż, msp
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Biznes Handel
Handel B2B: oferta hurtowa, zatowarowanie sklepów i hurtowni, giełda B2B, zakupy B2B. Import z Chin, produkcja w Chinach
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
Lean Management
Zapraszam wszystkich zainteresowanych koncepcją Lean Management, poszerzaniem wiedzy i praktycznym stosowaniem zasad zarządzania w trybie "odchudzonym".
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.