Przemysław Sobierajski

Business Development Manager at GTV Poland Sp. z. o. o. Sp.K.
Toruń, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

B2B Analiza biznesowa Strategia biznesowa Zarządzanie kluczowymi klientami Analiza rynku Strategia marketingowa Negocjacje New Business Development Zarządzanie produktem marketing produktu Project Management Sales Presentation Skills Planowanie strategiczne Branding Key Account Manager product managment Sales Managment

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Business Development Manager
GTV Poland Sp. z o.o. Sp.K.
• opracowanie, przygotowanie oraz prawidłowa realizacja krótko i długoterminowych strategii i
planów sprzedaży
• przygotowywanie oraz prawidłowa realizacja planów budżetowych działu sprzedaży krajowej
• przygotowywanie raportów z uwzględnieniem potencjału obecnych oraz potencjalnych klientów
• organizacja pracy oraz funkcjonowania działu sprzedaży krajowej
• zarządzanie polityką dystrybucji produktów
• analizowanie oraz przygotowywanie raportów dotyczącej aktualnej sytuacji rynkowej,
kształtowanie polityki cenowej oraz zapotrzebowania
• analizowanie oraz opracowywanie raportów dotyczących realizacji strategii oraz planów
sprzedażowych, a także wyników sprzedaży na rynku Polskim
• koordynacja prac oraz współpracy pomiędzy działem sprzedaży krajowej a innymi działami
przedsiębiorstwa, dbanie o efektywną komunikację
• inicjowanie tworzenia nowych kanałów dystrybucji na rynku Polskim
• przygotowywanie oraz implementacja kluczowych wskaźników efektywności w zależności
od realizowanej strategii sprzedażowej
• badanie zapotrzebowania na nowe produkty, wprowadzanie, tworzenie działań promocyjnych
oraz koordynacja sprzedaży nowych produktów na rynku krajowym
• uczestnictwo w negocjacjach z obecnymi lub potencjalnymi klientami
• koordynowanie i wparcie podległego zespołu sprzedaży krajowej
• analiza raportów sprzedaży oraz rozliczanie podległych pracowników w oparciu o dawanie
informacji zwrotnej, wspólne wizyty oraz wdrażanie działań korygujących
• reprezentowanie firmy na zewnątrz, w tym udział w targach i spotkaniach branżowych
Hafele Sp. z o.o.
Product Group Manager
• współtworzenie globalnej strategii firmy w zakresie zarządzania kategorią produktów
• przygotowywanie analiz dotyczących sytuacji rynkowej oraz trendów w branży
• kontrola pozycji rynkowej konkurentów oraz analiza ich oferty produktowej
• wsparcie założeń strategicznych firmy poprzez aktywny udział w globalnych projektach
Hafele Sp. z o.o.
Doradca techniczno-handlowy
• realizacja prac dotyczących skutecznego działania dla osiągnięcia planowanej sprzedaży
• nawiązywanie i budowanie odpowiednich relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami
• zarządzanie siecią sprzedaży o rozproszonej strukturze
• zarządzanie relacjami z klientem
• ustalanie szczegółowych warunków współpracy z kluczowymi klientami
• badanie rynku i monitoring konkurencji w celu rekomendowania zmian w strategii
• planowanie budżetu w regionie
Rejs Spółka z.o.o
Kierownik Oddziału Handlowego
• odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych
• zarządzanie procesem sprzedaży w podległej placówce handlowej
• nadzór nad obsługą kluczowych klientów firmy
• negocjowanie warunków współpracy
• monitorowanie bieżącej obsługi klientów w zakresie skuteczności wizyt handlowych
• ścisła współpraca z komórką marketingu w zakresie realizacji planów marketingowych spółki
• udział w targach i wystawach branżowych
• organizacja targów wewnętrznych
• nadzorowanie procesów logistycznych związanych ze sprzedażą
• kontrola prawidłowej gospodarki magazynowej
• monitorowanie sprzedaży
• analiza wyników i struktur sprzedaży
• monitorowanie i reagowanie na zachowania konkurencji
• realizacja funkcji menadżerskich: planowanie, kierowanie, motywowanie, coaching.
Rejs Spółka z.o.o
Specjalista ds. handlowych
• obsługa klienta
• prowadzenie operacji sprzedażowych
• pozyskiwanie klientów
• sporządzanie dokumentacji magazynowej związanej z zakupami w placówce handlowej
• monitorowanie płatności oraz bieżącym stanie zadłużenia klientów
• kontrola stanów magazynowych i uzgadnianie ich z magazynierami
Rejs Spółka z o.o.
Pracownik ds. produkcji
• kontrola procesu produkcji
• kontrola jakościowa wyrobów
• planowanie działań w celu zapewnienia ciągłości produkcji

Szkolenia i kursy

Sztuka prowadzenia negocjacji - Moderator Evidence - Based

Aktywna sprzedaż i budowanie relacji z klientem - Persona

Kurs marketingu internetowego - Google Poland sp. z o.o.

Plan Marketingowy w MMŚP - Polish Agency for Enterprise Development - 1-00197/E/A2M

Zarządzanie sprzedaż i relacjami z klientem- Polish Agency for Enterprise Development - 1-01108/E/A2S

Budowanie wizerunku firmy - Polish Agency for Enterprise Development - 1-00436/E/A6P

Media społecznościowe w biznesie - Polish Agency for Enterprise Development - 1-00611/E/A5S

Badanie rynku - Polish Agency for Enterprise Development - 1-00992/E/A2D

Postawy i techniki sprzedażowe - HCD Consulting Sp. z o.o.

Zarządzanie sprzedażą - Business Expaner

Edukacja

Logo
Administracja, licencjackie
Wyższa Szkoła im. Pawła Włodkowica w Płocku

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Marketing, zarządzanie sprzedażą, rozwój osobisty, czynne uprawianie sportu.

Grupy

6 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ABC Wzrostu Sprzedaży
ABC Wzrostu Sprzedaży
Dyskusje o tym jak zwiększyć firmową sprzedaż. Tematy: zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, analiza sprzedaży, strategia sprzedaży, zarządzanie sprzedawcami, motywowanie sprzedawców, sprzedaż, msp
Analiza sprzedaży
Analiza sprzedaży
Forum dla ludzi związanych z analizą sprzedaży
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Biznes Handel
Biznes Handel
Handel B2B: oferta hurtowa, zatowarowanie sklepów i hurtowni, giełda B2B, zakupy B2B. Import z Chin, produkcja w Chinach
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Jakość
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
Lean Management
Lean Management
Zapraszam wszystkich zainteresowanych koncepcją Lean Management, poszerzaniem wiedzy i praktycznym stosowaniem zasad zarządzania w trybie "odchudzonym".
Marka i branding
Marka i branding
Czym dla Ciebie jest marka? Dowiedz się czym marka jest dla innych!
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.