Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy specjalista ds. zarządzania aplikacjami. Tester aplikacji bankowych.
Starszy specjalista ds. testów akceptacyjnych aplikacji w Wydziale Testów Akceptacyjnych Aplikacji Kanałów Dystrybucji
-Testy akceptacyjne aplikacji ING BusinessOnline,
-Monitorowanie, wykrywanie oraz zgłaszanie błędów aplikacji,
-Tworzenie scenariuszy testowych,
-Bieżąca współpraca z dostawcami oprogramowania,
-Utrzymywanie środowiska testowego, obsługa użytkowników wewnętrznych,
-Udział w spotkaniach definiujących nowe wymagania i modyfikacje aplikacji,
-Druga linia wsparcia produkcyjnego ING BusinessOnline,
-Administracja aplikacji bankowych,
-Udział w telekonferencjach na temat bieżącego statusu testów.
-Analiza i zgłaszanie błędów produkcyjnych,
-Wsparcie innych Departamentów Banku zaangażowanych w projekty powiązane z bankowością elektroniczną,
-Testy akceptacyjne aplikacji ING BusinessOnline,
-Monitorowanie, wykrywanie oraz zgłaszanie błędów aplikacji,
-Tworzenie scenariuszy testowych,
-Bieżąca współpraca z dostawcami oprogramowania,
-Utrzymywanie środowiska testowego, obsługa użytkowników wewnętrznych,
-Udział w spotkaniach definiujących nowe wymagania i modyfikacje aplikacji,
-Druga linia wsparcia produkcyjnego ING BusinessOnline,
-Administracja aplikacji bankowych,
-Udział w telekonferencjach na temat bieżącego statusu testów.
-Analiza i zgłaszanie błędów produkcyjnych,
-Wsparcie innych Departamentów Banku zaangażowanych w projekty powiązane z bankowością elektroniczną,
Specjalista ds. obsługi klienta w Call Centre, Zespół Bankowości elektronicznej
-Telefoniczne wsparcie klientów ING BankOnline oraz Multicash
-Obsługa skrzynki kontaktowej klientów bankowości elektronicznej (wsparcie działu reklamacji),
-Opracowywanie projektów usprawnień biznesowych dla ING BankOnline,
-Opracowanie instrukcji dla klientów ING BankOnline (instalacja dodatkowego oprogramowania, obsługa systemu),
-Wsparcie telefoniczne użytkowników kart bankowych,
-Telefoniczna sprzedaż produktów bankowych.
-Obsługa skrzynki kontaktowej klientów bankowości elektronicznej (wsparcie działu reklamacji),
-Opracowywanie projektów usprawnień biznesowych dla ING BankOnline,
-Opracowanie instrukcji dla klientów ING BankOnline (instalacja dodatkowego oprogramowania, obsługa systemu),
-Wsparcie telefoniczne użytkowników kart bankowych,
-Telefoniczna sprzedaż produktów bankowych.
Szkolenia i kursy
Przygotowanie do egzaminu ISTQB - poziom podstawowy
Przygotowanie do egzaminu ISTQB - poziom zaawansowany
Podstawy proramowania Java
Przygotowanie do egzaminu ISTQB - poziom zaawansowany
Podstawy proramowania Java
Edukacja
Inne
Ceryfikat ISTQB - poziom zaawansowany -Advanced
Ceryfikat ISTQB - Foundation Level
Level, Test Analyst
Prawo jazdy kat. B
Znajomość MS Office
Znajomość systemu Jira
Znajomość systemu ICBS oraz systemów Bankowości Elektronicznej
Ceryfikat ISTQB - Foundation Level
Level, Test Analyst
Prawo jazdy kat. B
Znajomość MS Office
Znajomość systemu Jira
Znajomość systemu ICBS oraz systemów Bankowości Elektronicznej
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy