Przemysław Rażniewski

Marketing
Wejherowo, pomorskie

Doświadczenie zawodowe

Grupa VECTOR
Analityk Marketingowy
Logo
Właściciel
Sitaga
• tworzenie i wdrażanie strategii,
• kontrolowanie i raportowanie realizacji zaplanowanych celów strategicznych,
• analiza marketingowa i planowanie działań, komunikacja marketingowa, marketing analityczny, e-marketing,
• opracowywanie i wdrażanie projektów mających na celu zwiększenie efektywności i zyskowności organizacji,
• fotografia, grafika komputerowa, grafika reklamowa.
Logo
Konsultant
Diamenty-VIS Spółka z o.o.
• działania zwiększające rozpoznawalność marki w sieci, google Analytics.
Pipelife Polska S.A.
Specjalista ds. Marketingu
• sporządzanie raportów dla potrzeb bieżącej analizy menedżerów działów sprzedaży i marketingu – wsparcie sprzedaży,
• tworzenie opracowań analitycznych na potrzeby zarządzania strategicznego (Zarząd, Dyrektor ds. Handlowych),
• magazynowanie, analizowanie danych wewnętrznych firmy, głównie dane sprzedażowe,
• aktualizowanie danych i nadzorowanie systemu CRM (zadanie nieinformatyczne), klienci, przetargi, ceny,
• współtworzenie budżetu marketingowego, sprzedażowego,
• współpraca z mediami, poligrafia, reklama, kwartalnik dla pracowników Spółki,
• rozwój komunikacji marki z klientem: reklama, konferencje, ankietowanie,
• obsługa marketingowa klientów wewnętrznych (sieć hurtowni fabrycznych).
Wireland Sp z o.o.
Konsultant
• magazynowanie, analizowanie danych wewnętrznych firmy, w tym dane sprzedażowe,
• tworzenie opracowań analitycznych na posiedzenie Rady Nadzorczej,
• sporządzanie raportów we współpracy z Zarządem, z działań restrukturyzacyjnych Zarządu w odniesieniu do zaplanowanej strategii Spółki.
Wireland Sp z o.o.
Kierownik Działu Marketingu Strategicznego
• stworzenie Działu Marketingu w Spółce i kierowanie pracą podległego zespołu,
• opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa,
• opracowywanie i wdrażanie projektów i procedur w Spółce, zwiększanie efektywności pracy handlowców, Zarządzanie Przez Cele (ZPC) dla całej Spółki,
• magazynowanie i analizowanie danych wewnętrznych (sprzedażowych, asortymentowych, niektórych finansowych) oraz danych statystycznych działów Spółki,
• sporządzanie sprawozdań we współpracy z Zarządem, z działalności Spółki
na posiedzenie Rady Nadzorczej,
• kampanie PR na rynku lokalnym, tworzenie broszur i katalogów technicznych,
• kampanie e-marketingowe, wdrożenie nowej strony internetowej, sklepu internetowego, Google AdWords,
• organizacja firmowego stoiska targowego.
Fenes S.A.
Specjalista ds. Controllingu Strategicznego
Wdrażanie i kontrolowanie projektów strategicznych w Spółce

Szkolenia i kursy

• Professional Diploma in Marketing, program zwiększania wiedzy i umiejętności zarządczych realizowany na poziomie zaawansowanym w systemie certyfikacji The Chartered Institute of Marketing (CIM – marketingowe MBA) - certyfikat.
• Kilkukrotne szkolenie na auditora wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością wg Normy ISO 9001:2000 - certyfikat.
• Cykl trzydniowych warsztatów strategicznych "Kreatywność w biznesie" - certyfikat.
• Szkolenie "Zarządzanie projektami".
• Szkolenie "Team building".
• Szkolenie "Efektywność kadry zarządzającej-budowanie zespołu" - certyfikat.
• Cykl szkoleń "Komunikacja w sprzedaży", "Negocjacje", "Akademia sprzedaży" - certyfikat.
• Kurs Photoshop.

Edukacja

Logo
Professional Diploma in Marketing, studia podyplomowe
The Chartered Institute of Marketing
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Politechnika Łódzka

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem