Przemysław Malec
Starszy Specjalista ds. Weryfikacji Zamówień, PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
CRM
Office 2010
Workflow Applications
Obsługa klienta
Softlab – Asseco Business Solution
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Weryfikacji Zamówień
Starszy Specjalista ds. Weryfikacji Zamówień
P4 Sp.z.o.o (Play)
Oddział: Warszawa
Krótki opis stanowiska:
• ocena wiarygodności klientów składających zamówienia na usługi telekomunikacyjne kanałem telefonicznym oraz przez sklep internetowy (m.in. KRD, ERIF, weryfikacja telefoniczna)
• obsługa skrzynki mailowej oraz czatu z klientami
• analiza poziomu frud
• raportowanie wyników zespołu (KPI)
• prowadzenie warsztatów i szkoleń dla zewnętrznych partnerów Call Center
• odsłuchy rozmów sprzedażowych w celu weryfikacji poprawności przekazywanych informacji dotyczących procesu kurierskiego
P4 Sp.z.o.o (Play)
Oddział: Warszawa
Krótki opis stanowiska:
• ocena wiarygodności klientów składających zamówienia na usługi telekomunikacyjne kanałem telefonicznym oraz przez sklep internetowy (m.in. KRD, ERIF, weryfikacja telefoniczna)
• obsługa skrzynki mailowej oraz czatu z klientami
• analiza poziomu frud
• raportowanie wyników zespołu (KPI)
• prowadzenie warsztatów i szkoleń dla zewnętrznych partnerów Call Center
• odsłuchy rozmów sprzedażowych w celu weryfikacji poprawności przekazywanych informacji dotyczących procesu kurierskiego
Specjalista ds. obsługi zamówień
• ocena wiarygodności klientów składających zamówienia na usługi telekomunikacyjne kanałem telefonicznym oraz przez sklep internetowy (m.in. KRD, ERIF, weryfikacja telefoniczna)
• weryfikacja dokumentów pod kątem przeciwdziałania nadużyciom
• prowadzenie warsztatów i szkoleń dla zewnętrznych partnerów Call Center
• obsługa skrzynki mailowej
• weryfikacja dokumentów pod kątem przeciwdziałania nadużyciom
• prowadzenie warsztatów i szkoleń dla zewnętrznych partnerów Call Center
• obsługa skrzynki mailowej
specjalista ds sprzedaży telefonicznej
• weryfikacja zamówień sklepu internetowego
• telefoniczna sprzedaż produktów i usług Polskiej Telefonii Cyfrowej operatora sieci ERA, klientom
indywidualnym i biznesowym (połączenia przychodzące)
• obsługa programu lojalnościowego
• posprzedażowa obsługa klientów indywidualnych i biznesowych
• prowadzenie szkoleń nowych konsultantów infolinii handlowej z zakresu znajomości produktu, poprawy
jakości rozmów sprzedażowych, technik sprzedaży i metod pokonywania obiekcji klientów
• telefoniczna sprzedaż produktów i usług Polskiej Telefonii Cyfrowej operatora sieci ERA, klientom
indywidualnym i biznesowym (połączenia przychodzące)
• obsługa programu lojalnościowego
• posprzedażowa obsługa klientów indywidualnych i biznesowych
• prowadzenie szkoleń nowych konsultantów infolinii handlowej z zakresu znajomości produktu, poprawy
jakości rozmów sprzedażowych, technik sprzedaży i metod pokonywania obiekcji klientów
Szkolenia i kursy
1. Badanie autentyczności dokumentów
2. Drive&Power” - Jak zwiększyć swoją motywację i zaangażowanie w pracę
3. MS Excel średnio zaawansowany
4. Sztuka skutecznej prezentacji
2. Drive&Power” - Jak zwiększyć swoją motywację i zaangażowanie w pracę
3. MS Excel średnio zaawansowany
4. Sztuka skutecznej prezentacji
Edukacja
Zootechnika, inżynierskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Obsługa klienta
Inne
Inne
prawo jazdy kat. B
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.