Umiejętności
Bancassurance
Contact Center Management
Project Management
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Zarządzanie back office i serwisem
Ubezpieczenia grupowe
likwidacji szkód
Ubezpieczenia komunikacyjne
Ubezpieczenie na Życie
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Centrum Operacji Ubezpieczeniowych
Nadzór i organizacja pracy ponad 40 osobowego zespołu pracowników realizujących procesy :
* rejestracji polis w systemach informatycznych
* rejestracji wszelkich modyfikacji polis
*zwrotów składek ubezpieczeniowych
*obsługi polis grupowych na życie ( kompletna obsługa posprzedażowa , w tym wystawianie polis, rocznicowanie, bieżące przystąpienia i wystąpienia )
*obsługi indywidualnych polis na życie
*obsługi ubezpieczeń bancassurance ( zatwierdzanie, implementacja raportów z banków)
* skanowania i indeksacji dokumentów do systemu akt elektronicznych dla spółki majątkowej i życiowej
Realizacja projektu wdrożenia systemu zadaniowego do obsługi modyfikacji
* rejestracji polis w systemach informatycznych
* rejestracji wszelkich modyfikacji polis
*zwrotów składek ubezpieczeniowych
*obsługi polis grupowych na życie ( kompletna obsługa posprzedażowa , w tym wystawianie polis, rocznicowanie, bieżące przystąpienia i wystąpienia )
*obsługi indywidualnych polis na życie
*obsługi ubezpieczeń bancassurance ( zatwierdzanie, implementacja raportów z banków)
* skanowania i indeksacji dokumentów do systemu akt elektronicznych dla spółki majątkowej i życiowej
Realizacja projektu wdrożenia systemu zadaniowego do obsługi modyfikacji
Kierownik Działu Telefonicznej Obsługi Klienta ( Contact Center)
Nadzór nad pracą 50 osobowego zespołu konsultantów obsługi telefonicznej ( multikanałowe zgłoszenia szkód i obsługa informacyjna).
*organizacja pracy jednostki , realizacja budżetu
*odpowiedzialność za obsługę telefonicznych i elektronicznych zgłoszeń szkód i świadczeń
*odpowiedzialność za likwidację szkód obsługiwanych drogą telefoniczną
*bieżące raportowanie i odpowiedzialność za wyniki pracy jednostki – serwis level, odbieralność,
jakość prowadzonych rozmów.
Kierownik projektu Contact Center – wdrożenie zmian organizacyjnych oraz aplikacji klasy CRM wspomagającej pracę konsultantów
Współpraca z jednostkami terenowymi oraz innymi Departamentami Centrali
*organizacja pracy jednostki , realizacja budżetu
*odpowiedzialność za obsługę telefonicznych i elektronicznych zgłoszeń szkód i świadczeń
*odpowiedzialność za likwidację szkód obsługiwanych drogą telefoniczną
*bieżące raportowanie i odpowiedzialność za wyniki pracy jednostki – serwis level, odbieralność,
jakość prowadzonych rozmów.
Kierownik projektu Contact Center – wdrożenie zmian organizacyjnych oraz aplikacji klasy CRM wspomagającej pracę konsultantów
Współpraca z jednostkami terenowymi oraz innymi Departamentami Centrali
Kierownik Centrum Likwidacji Szkód z Ubezpieczeń Indywidualnych
Nadzór nad pracą 15 osobowego zespołu likwidatorów szkód w podległej jednostce.
Zatwierdzanie wypłat odszkodowań w szkodach komunikacyjnych i mieszkaniowych, a także osobowych i rentowych.
Udzielanie odpowiedzi na roszczenia i odwołania Klientów oraz wystąpienia instytucji nadzoru ubezpieczeniowego (Rzecznik Ubezpieczonych, KNF, Rzecznik Konsumenta),
Przygotowywanie kwartalnych raportów ze stanu rezerw szkodowych.
Współpraca ze sprzedażą w przygotowywaniu umów generalnych i flotowych z Klientami instytucjonalnymi w zakresie procedur związanych z obsługą szkód komunikacyjnych.
Zatwierdzanie wypłat odszkodowań w szkodach komunikacyjnych i mieszkaniowych, a także osobowych i rentowych.
Udzielanie odpowiedzi na roszczenia i odwołania Klientów oraz wystąpienia instytucji nadzoru ubezpieczeniowego (Rzecznik Ubezpieczonych, KNF, Rzecznik Konsumenta),
Przygotowywanie kwartalnych raportów ze stanu rezerw szkodowych.
Współpraca ze sprzedażą w przygotowywaniu umów generalnych i flotowych z Klientami instytucjonalnymi w zakresie procedur związanych z obsługą szkód komunikacyjnych.
Projekty
UNIQA contact center
Ukoronowaniem projektu było zdobycie w 2015 roku II miejsca w rankingu Instytucja Roku organizowanym przez niezależny portal mojebankowanie.pl w kategorii zdalnych kanałów kontaktu .
Wdrożenie systemu informatycznego klasy CRM wspomagającego pracę konsultantów. Przeprowadzenie zmian organizacyjnych i zbudowanie zespołu odpowiedzialnego za multikanałową obsługę Klienta.
Zakres obowiązków
Kierownik projektu. Ukoronowaniem projektu było zdobycie w 2015 roku II miejsca w rankingu Instytucja Roku organizowanym przez niezależny portal mojebankowanie.pl w kategorii zdalnych kanałów kontaktu .
Szkolenia i kursy
UNIQA ManagerAcademy- program wsparcia rozwoju kadry menedżerskiej w koncernie
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie