Przemysław Hendzlik

Kierownik Działu Centrum Operacji Ubezpieczeniowych, Uniqa TU SA
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Bancassurance Contact Center Management Project Management Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Zarządzanie back office i serwisem Ubezpieczenia grupowe likwidacji szkód Ubezpieczenia komunikacyjne Ubezpieczenie na Życie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Uniqa TU SA
Kierownik Działu Centrum Operacji Ubezpieczeniowych
Nadzór i organizacja pracy ponad 40 osobowego zespołu pracowników realizujących procesy :
* rejestracji polis w systemach informatycznych
* rejestracji wszelkich modyfikacji polis
*zwrotów składek ubezpieczeniowych
*obsługi polis grupowych na życie ( kompletna obsługa posprzedażowa , w tym wystawianie polis, rocznicowanie, bieżące przystąpienia i wystąpienia )
*obsługi indywidualnych polis na życie
*obsługi ubezpieczeń bancassurance ( zatwierdzanie, implementacja raportów z banków)
* skanowania i indeksacji dokumentów do systemu akt elektronicznych dla spółki majątkowej i życiowej
Realizacja projektu wdrożenia systemu zadaniowego do obsługi modyfikacji
Uniqa TU SA
Kierownik Działu Telefonicznej Obsługi Klienta ( Contact Center)
Nadzór nad pracą 50 osobowego zespołu konsultantów obsługi telefonicznej ( multikanałowe zgłoszenia szkód i obsługa informacyjna).
*organizacja pracy jednostki , realizacja budżetu
*odpowiedzialność za obsługę telefonicznych i elektronicznych zgłoszeń szkód i świadczeń
*odpowiedzialność za likwidację szkód obsługiwanych drogą telefoniczną
*bieżące raportowanie i odpowiedzialność za wyniki pracy jednostki – serwis level, odbieralność,
jakość prowadzonych rozmów.
Kierownik projektu Contact Center – wdrożenie zmian organizacyjnych oraz aplikacji klasy CRM wspomagającej pracę konsultantów
Współpraca z jednostkami terenowymi oraz innymi Departamentami Centrali
TUiR WARTA S.A.
Kierownik Centrum Likwidacji Szkód z Ubezpieczeń Indywidualnych
Nadzór nad pracą 15 osobowego zespołu likwidatorów szkód w podległej jednostce.
Zatwierdzanie wypłat odszkodowań w szkodach komunikacyjnych i mieszkaniowych, a także osobowych i rentowych.
Udzielanie odpowiedzi na roszczenia i odwołania Klientów oraz wystąpienia instytucji nadzoru ubezpieczeniowego (Rzecznik Ubezpieczonych, KNF, Rzecznik Konsumenta),
Przygotowywanie kwartalnych raportów ze stanu rezerw szkodowych.
Współpraca ze sprzedażą w przygotowywaniu umów generalnych i flotowych z Klientami instytucjonalnymi w zakresie procedur związanych z obsługą szkód komunikacyjnych.
TUiR WARTA S.A.
Specjalista ds. Likwidacji Szkód
Merytoryczna likwidacja szkód komunikacyjnych OC i AC w tym kradzieżowych wraz z wyceną wartości pojazdu oraz likwidacja szkód komisarki awaryjnej AGROPOLISA
Logo
Specjalista ds. Likwidacji Szkód
ZUiR POLONIA SA
Merytoryczna likwidacja szkód komunikacyjnych i mieszkaniowych
Techniczna wycena wysokości szkody w pojeździe i mieniu
Logo
Referent ds. Likwidacji Szkód
ZU HESTJA SA
Likwidacja szkód komunikacyjnych i mieszkaniowych

Projekty

Wdrożenie systemu zadaniowego do zgłaszania przez sieć sprzedaży modyfikacji polis
Rozbudowa modułu zadaniowego w systemie Contact Center i wykorzystanie jak kanał wymiany i archiwizacji dokumentów. Wdrożenie nowego procesu i narzędzia do sieci sprzedaży .
UNIQA contact center
Wdrożenie systemu informatycznego klasy CRM wspomagającego pracę konsultantów. Przeprowadzenie zmian organizacyjnych i zbudowanie zespołu odpowiedzialnego za multikanałową obsługę Klienta.
Zakres obowiązków
Kierownik projektu.
Ukoronowaniem projektu było zdobycie w 2015 roku II miejsca w rankingu Instytucja Roku organizowanym przez niezależny portal mojebankowanie.pl w kategorii zdalnych kanałów kontaktu .

Szkolenia i kursy

UNIQA ManagerAcademy- program wsparcia rozwoju kadry menedżerskiej w koncernie

Specjalizacje

Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie