Przemysław Gezgold

Przedstawiciel Handlowy ds. Detalu, Makro Cash and Carry Polska S.A.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Odporność na stres pomoc techniczna MS Office Umiejętność pracy zespołowej Łatwość nawiązywania kontaktów Prawo jazdy kat B Język angielski komunikatywny Elastyczności i chęci podejmowania nowych wyzwań zmysł organizacyjny umiejętnośc negocjacji i analizy Umiejętność samoorganizacji pracy oraz działania w zespole

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Makro Cash and Carry Polska S.A.
Przedstawiciel handlowy - Kanał Tradycyjny
• Opieka nad powierzoną grupą klientów, aktywna sprzedaż w kanale dystrybucji.
• Negocjacje warunków handlowych.
• Przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych.
• Pozyskiwanie nowych klientów.
• Monitorowanie rynku i działań konkurencji.
• Obsługa klientów należących do franczyzy Odido- utrzymanie wymaganych standardów i poszerzenia konkurencyjności sklepów (layout oraz merchandising)
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Przedstawiciel handlowy
• Opieka nad powierzoną grupą klientów, budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji.
• Przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych.
• Pozyskiwanie nowych klientów.
• Monitorowanie rynku i działań konkurencji.
• Przygotowywanie oraz realizacja planów marketingowych- test oraz wprowadzenie nowego narzędzia wspomagającego sprzedaż dla Przedstawicieli Handlowych - Deal.
• Realizacja założonego budżetu- reaktywacja klientów niekupujących dzięki formie dowozu.
• Obsługa klientów należących do franczyzy Odido- utrzymanie wymaganych standardów i poszerzenia konkurencyjności sklepów (layout oraz merchandising), sprzedaż prądu oraz wyposażenia sklepu.
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Konsultant ds. kontaktów z klientami- Traders
• Opieka nad powierzoną grupą klientów, budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji.
• Przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych.
• Pozyskiwanie nowych klientów- współpraca z drugim największym niezależnym sklepem we Wrocławiu.
• Monitorowanie rynku i działań konkurencji.
• Przygotowywanie oraz realizacja planów marketingowych.
• Realizacja założonego budżetu- drugi przyrost wartości obrotu LFL w 2012 roku, największa wartość obrotu wśród nowych klientów pozyskanych w 2011 roku.
• Obsługa klientów należących do franczyzy Odido- utrzymanie wymaganych standardów i poszerzenia konkurencyjności sklepów- w 2011 roku największy przyrost obrotów LFL klientów pozyskanych do sieci.
Logo
Pracownik administracyjno- biurowy
MARCON P.P.H.U- Z.P.Ch. Okna i Drzwi z PCV oraz Aluminium
• Przygotowywanie i rozpisywanie zleceń na produkcje.
• Opracowywanie ofert na podstawie dokonanych pomiarów u klienta.
• Zarządzanie produkcją działu aluminium.
• Nawiązywanie współpracy z nowymi podwykonawcami firmy.
• Przygotowywanie ofert przetargowych
Logo
Sprzedawca
M.S. Sklep Spożywczy
• Bezpośrednia obsługa klienta.
• Przygotowywanie zamówień oraz ich odbiór i rozliczenie.
• Dokonywanie zaopatrzenia w Makro Cash & Carry.

Szkolenia i kursy

Zasady prowadzenia rozmów mentoringowych
Aktywna Sprzedaż

Edukacja

Logo
Psychologia w Biznesie, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Finanse i Zarządzanie, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Finanse i Bankowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki

Zainteresowania

Literatura fantasy, sport

Inne

Doświadczenie w pracy z narzędziami sprzedażowymi: Siebel, eLeader