Przemysław Czylok
Menadżer placówki franczyzowej GETIN BANK, Magdalena Kozyra
Pszów,
śląskie
Umiejętności
Prawo jazdy kategorii B
• Prowadzenie negocjacji (szkolenie z zakresu technik sprzedaży i prowadzenia negocjacji)
• Kreatywność w działaniu
• umiejętne delegowanie kompetencji
• skuteczne planowanie pracy
• kontrola emocji i radzenie sobie z negatywnymi emocjami w trudnych sytuacjach
• rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych
• skuteczne komunikowanie się
• znajomość technik zarządzania zespołem
• ukończony kurs kasjera
• sprawne posługiwanie się komputerem oraz urządzeniami biurowymi
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Menadżer placówki franczyzowej GETIN BANK
Magdalena Kozyra
- sprawne, efektywne i zgodne z procedurami zarządzanie oddziałem oraz zespołem sprzedażowym
- bezpośredni kontakt i obsługę kluczowych Klientów
- budowanie długotrwałych relacji z Klientami opartych o analizę potrzeb i oczekiwań oraz monitorowanie zadowolenia Klientów z wizyty w oddziale
- kontrolę przyjmowanych i rozpatrywanych skarg i reklamacji Klientów
- wsparcie podległych pracowników w bieżącej działalności
- rekrutację pracowników do oddziału.
- realizację wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych
- bezpośredni kontakt i obsługę kluczowych Klientów
- budowanie długotrwałych relacji z Klientami opartych o analizę potrzeb i oczekiwań oraz monitorowanie zadowolenia Klientów z wizyty w oddziale
- kontrolę przyjmowanych i rozpatrywanych skarg i reklamacji Klientów
- wsparcie podległych pracowników w bieżącej działalności
- rekrutację pracowników do oddziału.
- realizację wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych
Kierownik
- realizowanie celów biznesowych i sprzedażowych
- rozwój sprzedaży i portfela Klientów
- budowanie, utrzymanie i rozwój rozproszonych struktur sprzedażowych
- zarządzanie wynikiem i zespołem Doradców Klienta
- rozwijanie podległego zespołu poprzez szkolenia, coaching
- mobilny charakter pracy, bezpośrednie wizyty u Klientów
- budowanie wizerunku Provident Polska na rynku
- rozwój sprzedaży i portfela Klientów
- budowanie, utrzymanie i rozwój rozproszonych struktur sprzedażowych
- zarządzanie wynikiem i zespołem Doradców Klienta
- rozwijanie podległego zespołu poprzez szkolenia, coaching
- mobilny charakter pracy, bezpośrednie wizyty u Klientów
- budowanie wizerunku Provident Polska na rynku
Edukacja
Specjalizacje
Budownictwo
Mieszkaniowe/Przemysłowe
Budownictwo
Zarządzanie budownictwem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Marketing bezpośredni
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Dziennikarstwo:
http://www.tysol.pl/a474-Pierwsza-praca-ostatnia-Nie-dzisiaj-Drastycznie-skraca-sie-okres-zatrudnienia-u-kolejnych-pracodawcow
http://www.ampolska.co/Artykuly/Pozostale/art-1062-Natalia.htm
https://www.tysol.pl/a8805-Eliksiru-mlodosci-nie-mozna-kupic-w-sklepie-a-jedynie-zapracowac-na-niego-ciezka-praca
http://www.tysol.pl/a474-Pierwsza-praca-ostatnia-Nie-dzisiaj-Drastycznie-skraca-sie-okres-zatrudnienia-u-kolejnych-pracodawcow
http://www.ampolska.co/Artykuly/Pozostale/art-1062-Natalia.htm
https://www.tysol.pl/a8805-Eliksiru-mlodosci-nie-mozna-kupic-w-sklepie-a-jedynie-zapracowac-na-niego-ciezka-praca