Umiejętności
Zarządzanie klientami
Strategia biznesowa
Zarządzanie
Microsoft Office
Negocjacje
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menadżer Grupy Sprzedaży
Praca z klientem: słuchanie potrzeb klienta i prezentacja towarów lub usług; · Utrzymanie i rozwój relacji z istniejącymi klientami, poprzez rozmowy telefoniczne i spotkania osobiste; · Organizacja spotkań z potencjalnymi klientami w celu zawarcia nowych kontraktów; · Negocjacje warunków umowy i zawarcie transakcji; · Analiza rynku i zbieranie informacji o klientach; · Reprezentowanie organizacji na targach, konferencjach i innych działaniach demonstracyjnych; · Negocjacje na temat ceny i kosztów, kontrola uzyskać produktu/usługi przez kupującego; · Praca z zastrzeżeniami klientów; · Współpraca z dostawcami; · Praca z dokumentacją - sporządzanie i zawieranie umów, prowadzenie obiegu dokumentów; · Miesięczny/kwartalny raport i kontrolę swoich wyników sprzedaży, % wykonania planu; · Menedżer sprzedaży musi mieć jasne wyobrażenie o specyfice działalności klientów, reagować na zmiany ich wymagań; · Dokładne i szybkie obliczenia wartości produktu dla każdego klienta w każdym przypadku; · Uczestniczyć w spotkaniach działu sprzedaży, wymiany doświadczeń z kolegami, poznać najlepszą światową praktykę w zakresie sprzedaży.