Twoje obowiązki na stanowisku:
- Księgowanie dokumentów sprzedaży oraz dokumentów kosztowych,
- Księgowanie wyciągów bankowych w walucie polskiej jak i w walutach obcych,
- Rozliczać budżetów mediowych,
- Rozliczanie oraz księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych,
- Rozpoznawanie obowiązku podatku u źródła oraz wysyłanie deklaracji IFT,
- Sporządzanie sprawozdań do GUS,
- Przygotowywanie dokumentacji i wysyłanie deklaracji podatkowe JPK, VAT-UE, CIT,
- Dokonywanie płatności,
- Branie udziału w sporządzaniu sprawozdań finansowych,
- Uczestniczenie w czynnościach związanych z zamknięciem okresu i roku obrotowego,
- Współpraca z innymi osobami z działu i wspieranie ich w wyznaczonych zadaniach.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Ukończonych studiów wyższych z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości,
- Co najmniej 5-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- Praktycznej znajomości zasad rachunkowości oraz przepisów podatkowych,
- Znajomości systemu Sage Symfonia - mile widziana;
- Dokładności, systematyczności, dobrej organizacji pracy,
- Samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań,
- Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole.
Co możemy Ci zaoferować?
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między 7 800 - 12 500 PLN brutto w przypadku umowy o pracę; 9 430 - 15 120 PLN w przypadku B2B,
- Dodatkowo, roczną premię partnerską za zrealizowane cele,
- Przejrzysty system wynagrodzeń,
- Wysoką kulturę organizacji opierającą się głównie na 5 wartościach: Rozwoju Pracowników, Współpracy, Innowacyjności, Jakości i Kliencie,
- Kulturę feedbacku i odpowiedzialności,
- Pracę w atmosferze zrozumienia potrzeb i oczekiwań klienta, która pozwala nam pełnić rolę strategicznego partnera naszych klientów,
- Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych, jak i kompetencji miękkich. Z nami możesz uzyskać również certyfikat DIMAQ,
- Możliwość skorzystania z narzędzi rozwojowych (test Gallupa, FRIS czy RMP) oraz pracy z ekspertem,
- System pracy hybrydowej - pozwalający na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura w centrum Łodzi z pracą w domowym zaciszu (w biurze spotkamy się 1-2 w tygodniu),
- Elastyczny czas pracy - możesz rozpocząć pracę między godziną 7 a 10. To Ty decydujesz o której startujesz :)
- 39 godzinny tydzień pracy - w piątki pracujemy godzinę krócej,
- Onboarding ze wszystkich obszarów merytorycznych oraz opiekę Buddy"ego w pierwszych tygodniach pracy,
- Benefity: konsultacje psychologiczne, dostęp do platformy Legimi, integracje działowe i firmowe, karta sportowa, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe,
- Benefity urlopowe: urlop stażowy, urlop nagroda, płatny dodatkowy urlop regeneracyjny - sabbatical, dodatkowy dzień urlopu (plus gratyfikacja finansowa) za skuteczne polecenie kandydata do pracy,
- Pracę z najlepszymi - jesteśmy laureatami konkursów: Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi, Pracodawca Godny Zaufania, People Innovation,
- Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (nagrody 2022: European Search Awards Winner, Performance Marketing Diamonds, Forbes Diamonds, semKRK awards).
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".