Specjalista Infolinii Assistance!

Twoim głównym zadaniem będą:

  • telefoniczna obsługa zgłoszeń zdarzeń drogowych,
  • przyjmowanie zgłoszeń awarii i wypadków,
  • organizacja samochodów zastępczych, noclegów, podróży powrotnych dla kierowców, 
  • monitoring napraw warsztatowych,
  • organizacja pomocy drogowej za granicą.

Czego wymagamy:

  • łatwości nawiązywania pozytywnych relacji, 
  • doświadczenia w obsłudze klienta,
  • umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • umiejętności szukania rozwiązania, wyszukiwania niezbędnych informacji,
  • umiejętności szybkiego reagowania na potrzeby klienta,
  • dyspozycyjności minimum 3 dni w tygodniu w systemie zmianowym (projekt pracuje w godzinach 8.00 - 19.00) + 1 weekend w ciągu miesiąca,
  • gotowość do pracy w święta będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy :

  • stałe wynagrodzenie oraz dodatkowy bonus motywacyjny,
  • pakiet wdrożeniowy, który przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
  • wsparcie wykwalifikowanej kadry managerskiej,
  • współpraca z doświadczonym zespołem specjalistów,
  • możliwość pracy hybrydowej w kolejnym etapie po okresie wdrożeniowym.

Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group - jednej z największych grup branży Call & Contact Center w Polsce.

 Obecnie dla naszego Klienta, lidera car assistance w branży producentów i importerów samochodów, poszukujemy osoby do zespołu na stanowisko:



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

UNIQUE PEOPLE Sp. z o.o.


Warszawa, mazowieckie

Umowa zlecenie

Młodszy specjalista / Junior

Cały etat

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 21 dni