Specjalista ds. obsługi klienta

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Wystawianie i archiwizacja dokumentów sprzedażowych; faktur, duplikatów faktur, not korygujących, korekt.
  • Wydawanie przepustek wjazdu/poleceń wydania dla pojazdów wjeżdżających na teren zakładu.
  • Współpraca z działem sprzedaży, logistyki i magazynem.
  • Przyjmowanie zamówień oraz ich wprowadzanie do systemu.
  • Przygotowywanie zleceń transportowych.
  • Telefoniczna obsługa Klientów.

CZEGO OCZEKUJEMY?

  • Wykształcenia min. średniego.
  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
  • Dobra znajomość pakietu Office (znajomość systemu JDE i Accard+ będzie dodatkowym atutem).
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, sumienności, dokładności, dyspozycyjności.
  • Umiejętności pracy w zespole.

CO OFERUJEMY?

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na zastępstwo w firmie o stabilnej pozycji na rynku.
  • Możliwość zdobycia nowego doświadczenia w obsłudze klienta i sprzedaży.
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w zgranym zespole.
  • Pracę w systemie zmianowym (I i II zmiana).

POLSKIE MŁYNY Sp. z o. o. - firma z długoletnią tradycją w branży zbożowo-młynarskiej, największy producent mąk piekarniczych i paczkowanych, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje Kandydatów na stanowisko:



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

Polskie Młyny S.A.


Teresin, mazowieckie

Umowa o pracę

Specjalista

Cały etat

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 11 dni