Analityk danych i raportowania HR (m/k)

Zakres obowiązków:

  • Cykliczne raportowanie danych HR i przygotowanie prezentacji na podstawie zebranych danych,
  • Analizowanie danych zawartych w raporcie, wyciągania wniosków,
  • Współpraca z działem compliance, nadzór nad przebiegiem wewnętrznych procedur, wprowadzanie w życie wniosków po audytach (procedury i procesy działu HR, działu personalnego) aktualizacja i komunikacja zasad / procedur dot. procesów HR-owych,
  • We współpracy z Zarządem i Dyrektorem HR stworzenie wewnętrznych standardów dot. procesów HR w firmie i monitorowanie tych standardów,
  • Stworzenie i analiza KPI procesów: rekrutacja, rozmowy roczne, proces podwyżek rocznych,
  • Doskonalenie istniejących raportów; utworzenie do nich dashboardów / wizualizacji,
  • Tworzenie i rozwijanie narzędzi wspomagających raportowanie i analizę danych,
  • Gromadzenie, zestawianie i analizowanie danych oraz wskaźników HR, z wykorzystaniem różnych źródeł, w tym z systemów Symfonia, Share+,
  • Raportowanie kwartalne, miesięczne, roczne i ad-hoc (zgodnie z metodologią i potrzebami organizacji oraz spółki matki),
  • Udział w tworzeniu budżetu i jego monitorowanie - bieżący i cykliczny, we współpracy z działem kontrolingu,
  • Udział w projektach działu HR dotyczących np.: HC, RCP itp.,
  • Udział w pracach administracyjnych dot. tematów HR.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najchętniej w dziale HR,
  • Umiejętność planowania i organizacji procesów HR,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Umiejętność analizy i wyciągania wniosków, logicznego myślenia,
  • Dobra znajomość programów MS Office (zwłaszcza Excel - zasady tworzenia tabel, raportów, funkcje sumowania/ mnożenia/ dzielenia, wyszukaj pionowo, tabele przestawne; makra; umiejętność tworzenia prezentacji i redagowania/ formatowania tekstów),
  • Wysoka umiejętność organizacji pracy własnej, zarządzania zadaniami,
  • Duża skrupulatność, rzetelność, dbałość o jakość,
  • Komunikatywność,
  • Zaangażowanie, samodzielność i inicjatywa w działaniu.

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznej międzynarodowej organizacji,
  • Wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji ciekawych projektów HR,
  • Stały rozwój zawodowy i osobisty,
  • Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej,
  • Opieka medyczna, karta Benefit.

Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.

Dla naszego Klienta, międzynarodowej grupy kapitałowej z branży mediowej, poszukujemy Kandydatów zainteresowanych objęciem stanowiska:



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

IMAR SERVICE GROUP Sp. z o.o.


Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Specjalista

Cały etat

CV jest wymagane


Praca hybrydowa

Ważna jeszcze: 4 dni