Pracownik rejestracji w placówce medycznej

Zadania:

  • Pierwszy kontakt z pacjentem w placówce: przywitanie, informowanie o dostępnych usługach,
  • Rejestracja pacjentów na wizyty, zarządzanie kalendarzem spotkań,
  • Przyjmowanie i rejestrowanie płatności za usługi,
  • Udzielanie odpowiedzi na pytania pacjentów oraz kierowanie ich do odpowiednich specjalistów,
  • Dbanie o porządek w recepcji i aktualność dostępnych materiałów informacyjnych.

Wymagania:

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
  • Empatia i umiejętność budowania pozytywnych relacji z pacjentami i zespołem.


Oferta pracodawcy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności,
  • Pracę w przyjaznym i wspierającym zespole,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.

Dla naszego cenionego klienta, dynamicznie rozwijającej się placówki medycznej, poszukujemy zaangażowanych i komunikatywnych osób na stanowisko Pracownika Rejestracji. Jest to wyjątkowa okazja dla tych, którzy cenią sobie pracę z ludźmi i pragną mieć realny wpływ na poprawę jakości opieki zdrowotnej.



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

HR SIGMA Sp. z o.o.


Bielsko-Biała, śląskie

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 10 dni