Zakres czynności:
Realizacja zadań związanych z obsługą kancelaryjną:
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- skanowanie, rejestracja, dekretacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- odbiór korespondencji,
- pozostałe czynności związane z obsługą korespondencji.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie,
- dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń biurowych,
- zdolności analityczne i szybkiego uczenia się,
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
- duża samodzielność, otwartość na zmiany,
- umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu,
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
Oferujemy:
- pracę w dużej korporacyjnej firmie,
- ciekawą, pełną nowych wyzwań pracę,
- wynagrodzenie 27,70 zł brutto za godzinę pracy,
- praca biurowa w kancelarii przy obsłudze dokumentacji w godzinach 07:00 - 15:00 z uwagi na dostęp do systemów komputerowych.
Zapewniamy wszystkim kandydatom pełną dyskrecję.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV) wyłącznie w języku polskim.
W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli ZGODNIE z poniższą treścią
'Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy w Gliwicach, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym procesie rekrutacyjnym.'
Certyfikat Agencji w KRAZ 10301
Certyfikat Agencji Nr 10301
W związku z uruchomieniem nowego projektu, dla naszego Klienta z branży energetycznej poszukujemy osoby do obsługi kancelaryjnej od zaraz do 30.04.2024r., z możliwością przedłużenia na okres dłuższy.
Pracownik Back Office - Katowice Szopienice
miejsce pracy: tymczasowa umowa zlecenia od 02.04.2024r. do 30.04.2024r. z możliwością przedłużenia współpracy,
wynagrodzenie brutto za godzinę pracy: 27,70 zł
ilość miejsc: 2
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".