Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - usługi weterynaryjne

Zakres obowiązków:

  • przyjmowanie materiału do badań,
  • wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego,
  • telefoniczna i osobista obsługa klientów,
  • zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich,
  • prowadzenie spraw biurowych,

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe, mile widziane biologiczne lub pokrewne,
  • doświadczenie w dziale obsługi klienta mile widziane,
  • znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
  • biegła znajomość obsługi komputera,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • dyspozycyjność do pracy w systemie dwuzmianowym,

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i szeroki pakiet benefitów,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczania,
  • dobrą atmosferę w miejscu pracy, pełne wdrożenie i szkolenie.

Jesteśmy nowoczesnym laboratorium weterynaryjnym działającym na rynku od 2007 roku z lokalizacjami we Wrocławiu, Katowicach, Warszawie i Gdańsku. Swoim Klientom oferujemy szeroki zakres usług laboratoryjnych, zarówno rutynowych, jak i specjalistycznych. Swoim pracownikom natomiast stabilne zatrudnienie oraz możliwość zdobycia praktycznej wiedzy i rozwoju.



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

Vetlab Sp. z o.o.


Katowice, śląskie

Umowa o pracę

Młodszy specjalista / Junior

Cały etat

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 14 dni

Benefity

Dofinansowanie zajęć sportowych
Prywatna opieka medyczna
Ubezpieczenie na życie
Dofinansowanie wypoczynku
Dodatkowe świadczenia socjalne