- Telefoniczna obsługa połączeń przychodzących w zakresie obsługi ubezpieczeń
- Pozyskiwanie danych i zgód od klienta
- Interpretacja zapytań związanych z ogólnymi warunkami ubezpieczeń
- Budowanie pozytywnego wizerunku i dobrych relacji z Klientami
- Wprowadzanie danych klientów i zapytań do systemów firmowych
- Kompleksowa obsługa klienta telefonicznego
- Dyspozycyjność do pracy na pełny etat
- Mile widziany status studenta
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Swoboda w przeprowadzaniu rozmów telefonicznych
- Umiejętność obsługi komputera
- Chęć uczenia się i samodzielnego zdobywania nowych kompetencji
- Umowa zlecenie
- Stawka: 27,70 zł/h brutto
- Lokalizacja biura: Warszawa
- Elastyczne godziny pracy
- Praca od poniedziałku do piątku
- Praca w systemie hybrydowym (3 dni zdalnie, 2 dni z biura)
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".