Customer service support with Bulgarian

Responsiblities:

  • Being the first point of contact for customers in Bulgarian
  • Solving customer problems related to sports, mainly football
  • Providing customers support via e-mails or social media (85%) or phone (15%) with innovative solutions to meet their needs
  • Building positive relationships with customers

Requirements:

  • Very good knowledge of Bulgarian (min. C1) and English (min.B2)
  • Openness to working in shifts
  • Availability to work min. 150h/month
  • Excellent computer skills
  • Experience in customer service will be an advantage
  • Interest in football will be an added value
  • Availability to start work immediately

Offer:

  • Civil contract with salary 40 PLN gross/h 
  • Shift work (the department works 24/7 - work with a fixed schedule)
  • Work from the office in Warsaw  (Mokotów)
  • Implementation training - for the first 2/3 weeks of work in business hours
  • Benefits: private medical care, sports card, language courses
  • Possibility to work in an  international organization
Podziel się

Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

ManpowerGroup Sp. z o.o.


Warszawa, mazowieckie

50 PLN brutto

Umowa zlecenie

Specjalista

Cały etat

CV jest wymagane


Ogłoszenie nieaktualne

Benefity

Dofinansowanie zajęć sportowych
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie nauki języków