ZADANIA:
- Planowanie i realizacja strategii marketingowej w tym produktowej dla powierzonych marek.
- Poszukiwania i identyfikowanie możliwości rozwoju powierzonych marek.
- Odpowiedzialność za proces rozwoju nowych produktów od pomysłu do wdrożenia.
- Bezpośrednia współpraca z działem R&D w zakresie rozwoju nowych produktów i modyfikacji istniejących.
- Efektywne zarządzanie budżetem marketingowym.
- Analiza rynku, wyników sprzedaży i działań konkurencji.
- Rekomendowanie projektów działań uwzględniających prowadzone analizy, badania rynkowe, sugestie innych działań firmy.
- Zarządzanie komunikacją marki, kontrolowanie poszczególnych działań (również pod względem spójności strategicznej).
- Zarządzanie markami/produktami we współpracy z innymi działami spółki - pełnienie roli eksperta w swojej dziedzinie oraz lidera działań w celu zapewnienia realizacji zatwierdzonych rekomendacji.
- Bieżąca współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie dostarczania argumentacji sprzedażowych i selling stories.
- Planowanie i realizacja działań wspierających sprzedaż.
- Współpraca z agencjami badawczymi i marketingowymi.
- Kontrola wdrożenia inicjatyw i analiza otrzymanych wyników.
NASZE OCZEKIWANIA:
- 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (Junior Brand Manager, Brand Manager, Product Manager) w branży FMCG, najchętniej w branży alkoholowej.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe.
- Praktyczna znajomość narzędzi marketingowych oraz zainteresowanie trendami konsumenckimi.
- Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie pod presją czasu.
- Myślenie strategiczne, umiejętność prowadzenia analiz/badań rynkowych oraz konsumenckich i na ich podstawie tworzenie samodzielnych rekomendacji.
- Zdolności negocjacyjne, duża samodzielność i kreatywność.
- Aktywna postawa i dynamika w działaniu.
- Bardzo dobra organizacja pracy i samodyscyplina.
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. poziom B2).
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i Power Point.
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Możliwość udziału w szkoleniach i kursach.
- Opiekę medyczną.
- Premię za realizację celów.
- Laptop, telefon komórkowy.
BZK Alco to wiodący producent i dystrybutor wódki, dostarczający wyjątkowe alkohole na rynek polski i międzynarodowy. Z naciskiem na jakość i innowacje, jesteśmy dumni z naszych produktów premium, które odzwierciedlają nasze zaangażowanie w doskonałość. Spółka BZK Alco wchodzi w skład Grupy BZK, do której należą również między innymi takie podmioty, jak Bakoma, Polskie Młyny, Komagra, Bioagra - Oil, Bioagra, Staoil, łącznie tworząc jedną z największych w Polsce grup przemysłu spożywczego, zbożowego i paliw odnawialnych.
Obecnie poszukujemy Brand Managera, który dołączy do naszego Zespołu. Idealny kandydat będzie miał udokumentowane doświadczenie w sektorze FMCG, szczególnie pożądane w branży alkoholi w zakresie rozwoju marek.
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".