- Telefoniczny kontakt z klientami - wyłącznie odbieranie połączeń przychodzących
- Rozwiązywanie bieżących problemów klientów w zakresie usterek i kłopotów z produktami
- Dokumentowanie zgłoszeń
- Analiza problemu i wdrażanie skutecznych działań
- Znajomość j. niemieckiego - min. B2
- Dyspozycyjność do pracy 5 dni w tygodniu po 8h dziennie - między poniedziałkiem a sobotą (7:30-20:00)
- Możliwość rozpoczęcia pracy najpóźniej od 03.06
- Wynagrodzenie 7500zł brutto + premia do 2000zł!
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
- Praca stacjonarna w zgranym i przyjaznym zespole
- Realna szansa na rozwój i awans
- Dni wolne w czasie niemieckich świąt
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające
- Szeroki pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, MyBenefit, karta sportowa, dostęp do różnych szkoleń)
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".