Brand Manager

ZADANIA:

  • Planowanie i realizacja strategii marketingowej w tym produktowej dla powierzonych marek.
  • Poszukiwania i identyfikowanie możliwości rozwoju powierzonych marek.
  • Odpowiedzialność za proces rozwoju nowych produktów od pomysłu do wdrożenia.
  • Bezpośrednia współpraca z działem R&D w zakresie rozwoju nowych produktów i modyfikacji istniejących.
  • Efektywne zarządzanie budżetem marketingowym.
  • Analiza rynku, wyników sprzedaży i działań konkurencji.
  • Rekomendowanie projektów działań uwzględniających prowadzone analizy, badania rynkowe, sugestie innych działań firmy.
  • Zarządzanie komunikacją marki, kontrolowanie poszczególnych działań (również pod względem spójności strategicznej).
  • Zarządzanie markami/produktami we współpracy z innymi działami spółki - pełnienie roli eksperta w swojej dziedzinie oraz lidera działań w celu zapewnienia realizacji zatwierdzonych rekomendacji.
  • Bieżąca współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie dostarczania argumentacji sprzedażowych i selling stories.
  • Planowanie i realizacja działań wspierających sprzedaż.
  • Współpraca z agencjami badawczymi i marketingowymi.
  • Kontrola wdrożenia inicjatyw i analiza otrzymanych wyników.

NASZE OCZEKIWANIA:

  • 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (Junior Brand Manager, Brand Manager, Product Manager) w branży FMCG, najchętniej w branży alkoholowej.
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe.
  • Praktyczna znajomość narzędzi marketingowych oraz zainteresowanie trendami konsumenckimi.
  • Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie pod presją czasu.
  • Myślenie strategiczne, umiejętność prowadzenia analiz/badań rynkowych oraz konsumenckich i na ich podstawie tworzenie samodzielnych rekomendacji.
  • Zdolności negocjacyjne, duża samodzielność i kreatywność.
  • Aktywna postawa i dynamika w działaniu.
  • Bardzo dobra organizacja pracy i samodyscyplina.
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. poziom B2).
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i Power Point.

OFERUJEMY:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Możliwość udziału w szkoleniach i kursach.
  • Opiekę medyczną.
  • Premię za realizację celów.
  • Laptop, telefon komórkowy.

BZK Alco to wiodący producent i dystrybutor wódki, dostarczający wyjątkowe alkohole na rynek polski i międzynarodowy. Z naciskiem na jakość i innowacje, jesteśmy dumni z naszych produktów premium, które odzwierciedlają nasze zaangażowanie w doskonałość. Spółka BZK Alco wchodzi w skład Grupy BZK, do której należą również między innymi takie podmioty, jak Bakoma, Polskie Młyny, Komagra, Bioagra - Oil, Bioagra, Staoil, łącznie tworząc jedną z największych w Polsce grup przemysłu spożywczego, zbożowego i paliw odnawialnych.

Obecnie poszukujemy Brand Managera, który dołączy do naszego Zespołu. Idealny kandydat będzie miał udokumentowane doświadczenie w sektorze FMCG, szczególnie pożądane w branży alkoholi w zakresie rozwoju marek.  



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

BZK ALCO

O firmie →

Koprki, mazowieckie

Umowa o pracę

Specjalista

Cały etat

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 7 dni