Wsparcie rekrutacji i administracji

  • Miejsce pracy: Łódź/Głuchów
  • Rekrutacja pracowników tymczasowych;
  • Tworzenie i publikacja ofert pracy oraz selekcja napływających aplikacji;
  • Budowanie bazy kandydatów;
  • Prowadzenie dokumentacji personalnej;
  • Obsługa administracyjno-personalna zatrudnionych pracowników;
  • Utrzymywanie stałego kontaktu z pracownikami tymczasowymi.

  • Czynne prawo jazdy kat. B;
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office;
  • Umiejętności komunikacyjne;
  • Dyspozycyjność, systematyczność, dokładność;
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu;

  • Umowa zlecenie / staż;
  • Przyjazna atmosfera w zespole;
  • Możliwość skorzystania z pakietu benefitów;
  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, auto służbowe);
  • Nie masz doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy;
  • Możliwość zdobycia interesującego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego.

LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

LeasingTeam Group


Łódź, łódzkie

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 22 dni