Specjalista/ka w dziale kadr i księgowości

Opis stanowiska:

 

  • prowadzenie akt osobowych,
  • pilnowanie terminów: szkoleń bhp, badań lekarskich, umów, uprawnień,
  • ewidencja czasu pracy, przygotowanie do naliczenia płac,
  • prowadzenie spraw personalnych (np. pomoc w tworzeniu regulaminów, rozliczanie prowizji handlowców, wyjaśnienie spraw kadrowych pracownikom),
  • współpraca z zewnętrznym biurem BHP,
  • przygotowanie deklaracji PFRON i PPK,
  • bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy,
  • wprowadzanie i dekretowanie dokumentów w systemie księgowym,
  • rozliczanie transakcji oraz weryfikacja faktur, szczególnie w obrocie zagranicznym,
  • rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
  • bieżąca analiza i uzgadnianie kont,
  • wprowadzanie przelewów do banku i systemu Optima,
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
  • weryfikacja rozrachunków,
  • przygotowywanie zestawień, raportów (PNT 01, GUS itp.),
  • współpraca z zewnętrznym biurem księgowym.

Wymagania:

  • wiedza z zakresu księgowości i kadr (sprawdzian wiedzy podczas rozmowy rekrutacyjnej),
  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • biegła znajomość rozliczania transakcji w obrocie krajowym i zagranicznym,
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na pracę na dokumentach anglojęzycznych,
  • doskonała organizacja pracy, dokładność, systematyczność, odpowiedzialność,
  • umiejętność pracy na programie Comarch Optima będzie atutem,
  • biegła umiejętność obsługi komputera (Excel, Word, Outlook, Google Drive, wyszukiwanie informacji w Internecie).

Oferujemy:

  • ciekawe benefity pracownicze (dofinansowanie do wczasów, dodatek stażowy, program Nagroda 2000 zł, zniżki na produkty Amerpharmy, możliwość pracy z domu, elastyczny czas pracy pozwalający na godzenie pracy z życiem prywatnym, witamina c w okresie jesienno - zimowym, owoce/warzywa, kawa, herbata, lody latem, wyposażenie dodatkowe typu: kremy do rąk, płyny do ust, itp., świętowanie nowego klienta (wino dla handlowca, poczęstunek dla pracowników), wsparcie pracodawcy w rozwoju pracownika, program poleceń nowych pracowników, spotkania świąteczne, piknik letni),
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie na odpowiedzialnym stanowisku,
  • realną możliwość rozwoju i zwiększania swoich kompetencji,
  • otwarte i bardzo przyjazne środowisko pracy,
  • szacunek we wzajemnych relacjach,
  • otwartość pracodawcy na realizację własnych pomysłów.

 

Regularnie pytamy naszych pracowników o poziom zadowolenia z pracy. Co najbardziej cenią w AmerPharmie?
Oto ich odpowiedzi:

- "dobra pensja, która zawsze jest na czas"

 - "atmosfera"

 - "możliwość rozwoju i awansu"


AmerPharma to firma, która specjalizuje się w produkcji żywności funkcjonalnej, odżywek dla sportowców i suplementów diety. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 30 krajach. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy specjalizującej się w obszarze foodtech Humble Group AB. Rozwijanie nowych produktów jest naszą pasją, a zadowolenie klienta celem firmy. Zespół składa się z ludzi ambitnych, z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych korporacjach. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników prężnie się rozwijamy, a nasze wyniki zostały docenione w Konkursie o Nagrodę Gospodarczą Prezydenta Miasta Lublina w kategorii "Młode Firmy"
i "Obecność na rynku globalnym", w PARP w konkursie na najlepsze inicjatywy pracownicze oraz w KIG "Top Pierwszoroczniak E-commerce".



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

AMERPHARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


Lublin, lubelskie

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 20 dni