Customer Service Specialist with Bulgarian and English

  • Being the first point of contact for customers in Bulgarian;
  • Customer service by replying to chats, emails and social media (90%) or phone (10%);
  • Answering customers' questions, e.g. about payments or account blocking.

  • Very good knowledge of Bulgarian (min. C1) and English (min.B2);
  • Availability to work min. 130 - 150h/month;
  • Openness to working in shifts.

  • Office in Warsaw (Mokotów);
  • Shift work (the department works 24/7 - work with a fixed schedule);
  • Civil contract (salary 40 PLN gross/h);
  • Benefits: language courses and private medical care.

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.



Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

LeasingTeam Group


Warszawa, mazowieckie

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 20 dni