Starszy specjalista ds. finansowych i informacji zarządczej

Na tym stanowisku zajmiesz się:

  • wspomaganiem procesu tworzenia budżetu, planów finansowych Spółki oraz przygotowywaniem prognoz wyników,
  • oceną rentowności oferowanych produktów,
  • przygotowywaniem raportów, analiz finansowych oraz informacji zarządczej na potrzeby wewnętrzne firmy,
  • współtworzeniem projektów nowych rozwiązań oraz ich wdrażaniem,
  • udziałem w zamknięciach miesiąca, roku oraz tworzeniem sprawozdań finansowych,
  • stałym wspomaganiem działu księgowego.

To praca dla Ciebie, jeśli:

  • możesz wykazać się kilkuletnim doświadczeniem na analogicznym stanowisku,
  • posiadasz wykształcenie wyższe z obszaru finansów bądź ekonomii,
  • posiadasz praktyczną wiedzę z zakresu controllingu, rachunkowości i sprawozdawczości finansowej,
  • bardzo dobrze znasz MS Excel,
  • możesz wykazać się podstawową umiejętnością języka SQL,
  • posiadasz umiejętność języka angielskiego na poziomie B1,
  • znasz VBA, PBI/Power Query (atuty mile widziane),
  • cechują Cię: umiejętność współpracy w zespole i budowania pozytywnych relacji, sprawna organizacja pracy, zdolności analityczne, umiejętność łączenia informacji z różnych źródeł, dokładność i rzetelność w realizacji obowiązków oraz umiejętność pracy pod presją czasu.

Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

  • wynagrodzenie w wysokości do 12 000 PLN brutto na umowę o pracę + premia roczna do 10% (możliwość również wyższego wynagrodzenia w zależności od posiadanych umiejętności),
  • zatrudnienie możliwe również na B2B,
  • niezbędne narzędzia pracy: laptop,
  • elastyczne godziny pracy (8:00-17:00),
  • możliwość pracy hybrydowej (wymagane 8 dni pracy w miesiącu w biurze),
  • pakiet benefitów (dostęp do platformy językowej, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie karty multisport, dofinasowanie do okularów, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie wypoczynku i inne),
  • szkolenia narzędziowe (MS Excel, Power BI, SQL) oraz szkolenia merytoryczne z zakresu finansów,
  • możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku i realizacji ciekawych projektów.

Agencja zatrudnienia - nr wpisu 5355


Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.

Obecnie dla naszego Klienta - firmy z branży finansowej - szukamy osoby do pracy na stanowisku:

 

Starszy specjalista ds. finansowych i informacji zarządczej

Miejsce pracy: Wrocław (praca hybrydowa)



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

BUSINESS BRIDGE GROUP Sp. z o.o.


Katowice, śląskie

do 12 000 PLN brutto

Umowa o pracę, Kontrakt B2B

Starszy specjalista

Cały etat

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 18 dni

Benefity

Dofinansowanie zajęć sportowych
Elastyczny czas pracy
Brak dress code
Prywatna opieka medyczna
Brak procedur korporacyjnych
Możliwość pracy zdalnej
Ubezpieczenie na życie
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Spotkania integracyjne
Dofinansowanie nauki języków
Kawa / herbata
Strefa wypoczynku
Dofinansowanie wypoczynku
Parking dla pracowników
Dofinansowanie okularów