Starszy specjalista ds. finansowych i informacji zarządczej

Na tym stanowisku zajmiesz się:

  • wspomaganiem procesu tworzenia budżetu, planów finansowych Spółki oraz przygotowywaniem prognoz wyników,
  • oceną rentowności oferowanych produktów,
  • przygotowywaniem raportów, analiz finansowych oraz informacji zarządczej na potrzeby wewnętrzne firmy,
  • współtworzeniem projektów nowych rozwiązań oraz ich wdrażaniem,
  • udziałem w zamknięciach miesiąca, roku oraz tworzeniem sprawozdań finansowych,
  • stałym wspomaganiem działu księgowego.

To praca dla Ciebie, jeśli:

  • możesz wykazać się kilkuletnim doświadczeniem na analogicznym stanowisku,
  • posiadasz wykształcenie wyższe z obszaru finansów bądź ekonomii,
  • posiadasz praktyczną wiedzę z zakresu controllingu, rachunkowości i sprawozdawczości finansowej,
  • bardzo dobrze znasz MS Excel,
  • możesz wykazać się podstawową umiejętnością języka SQL,
  • posiadasz umiejętność języka angielskiego na poziomie B1,
  • znasz VBA, PBI/Power Query (atuty mile widziane),
  • cechują Cię: umiejętność współpracy w zespole i budowania pozytywnych relacji, sprawna organizacja pracy, zdolności analityczne, umiejętność łączenia informacji z różnych źródeł, dokładność i rzetelność w realizacji obowiązków oraz umiejętność pracy pod presją czasu.

Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

  • wynagrodzenie w wysokości do 12 000 PLN brutto na umowę o pracę + premia roczna do 10% (możliwość również wyższego wynagrodzenia w zależności od posiadanych umiejętności),
  • zatrudnienie możliwe również na B2B,
  • niezbędne narzędzia pracy: laptop,
  • elastyczne godziny pracy (8:00-17:00),
  • możliwość pracy hybrydowej (wymagane 8 dni pracy w miesiącu w biurze),
  • pakiet benefitów (dostęp do platformy językowej, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie karty multisport, dofinasowanie do okularów, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie wypoczynku i inne),
  • szkolenia narzędziowe (MS Excel, Power BI, SQL) oraz szkolenia merytoryczne z zakresu finansów,
  • możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku i realizacji ciekawych projektów.

Agencja zatrudnienia - nr wpisu 5355


Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.

Obecnie dla naszego Klienta - firmy z branży finansowej - szukamy osoby do pracy na stanowisku:

 

Starszy specjalista ds. finansowych i informacji zarządczej

Miejsce pracy: Wrocław (praca hybrydowa)

Podziel się

Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

BUSINESS BRIDGE GROUP Sp. z o.o.


Poznań, wielkopolskie

do 12 000 PLN brutto

Umowa o pracę, Kontrakt B2B

Starszy specjalista

Cały etat

CV jest wymagane


Ogłoszenie nieaktualne

Benefity

Dofinansowanie zajęć sportowych
Elastyczny czas pracy
Brak dress code
Prywatna opieka medyczna
Brak procedur korporacyjnych
Możliwość pracy zdalnej
Ubezpieczenie na życie
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Spotkania integracyjne
Dofinansowanie nauki języków
Kawa / herbata
Strefa wypoczynku
Dofinansowanie wypoczynku
Parking dla pracowników
Dofinansowanie okularów