Zakres obowiązków:
- Nadzór nad zespołem ds. wdrażania, w tym rekrutacja, szkolenie, ocena pracy oraz motywacja pracowników,
- Tworzenie procesów i warunków współpracy z Klientami dla nowych systemów i serwisów,
- Opracowywanie i nadzorowanie planów wdrożenia serwisów i systemów u Klientów: maszyny vendingowe, skanery, systemy Kanban, e-procurement, systemy RFID i inne,
- Zapewnienie terminowego i efektywnego przebiegu procesu wdrożenia,
- Aktywny udział we wdrażaniu serwisów i systemów u Klientów,
- Poszukiwanie możliwości ulepszeń i rozwijania nowych projektów,
- Utrzymywanie regularnej komunikacji z Klientami w celu monitorowania postępów wdrożenia, rozwiązywania problemów, konfiguracji i dostosowywania rozwiązań biznesowych,
- Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych oraz organizacyjnych, które mogą pojawić się u Klientów,
- Testowanie rozwiązań IT przed finalnym wdrożeniem u Klientów,
- Przeprowadzanie szkoleń dla działu sprzedaży oraz Klientów dotyczących obsługi i zarządzania systemami i serwisami,
- Śledzenie kluczowych wskaźników wydajności systemów i serwisów oraz przygotowywanie regularnych raportów,
- Ścisła współpraca z Centralą firmy i zespołami międzynarodowymi,
- Współpraca z wewnętrznymi zespołami w celu projektowania, opracowywania i wdrażania projektów z obszaru e-procurement.
Oczekiwania:
- Min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz wdrażaniu serwisów i systemów lub podobnych rozwiązań technologicznych,
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z informatyką, technologią, zarządzaniem projektami),
- Doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem,
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,
- Znajomość branży maszyn vendingowych, skanerów, systemów Kanban, e-procurement, systemów RFID,
- Poparta doświadczeniem znajomość procesów zakupowych u Klientów,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Dobra znajomość SAP, MS Office - warunek konieczny,
- Znajomość platform zakupowych: Ariba, Coupa, OCI i inne,
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w podejmowaniu decyzji,
- Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów,
- Prawo jazdy kat. B,
- Gotowość do odbywania wyjazdów służbowych na terenie całej Polski.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w dynamicznej międzynarodowej organizacji,
- Pracę w systemie hybrydowym lub Home Office,
- Potrzebne narzędzie do pracy: laptop, telefon oraz samochód służbowy,
- Udział w międzynarodowych szkoleniach w Polsce i za granicą,
- Pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do zajęć sportowych).
Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.
Dla naszego Klienta, poszukujemy Kandydatów zainteresowanych objęciem stanowiska:
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".