Zakres obowiązków:
- Wykonywanie działań związanych z środkami trwałymi stanowiącymi majątek firmy
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych
- Kontrola obiegu dokumentów środków trwałych
- Wystawianie dokumentów takich jak m.in.: formularze kapitalizacji, zbycia, przyjęcia, przesunięcia środka trwałego i innych
- Prowadzenie, uczestnictwo i rozliczanie inwentaryzacji
- Prowadzenie spraw związanych z likwidacją oraz zakupem środków trwałych
- Przygotowywanie danych do zestawień i sprawozdań z zakresu majątku trwałego
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne
- Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym
- Biegła obsługa Ms Office
- Zdolności analityczne
- Komunikatywność oraz samodzielność w działaniu
Nasz Klient oferuje:
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
MOLTTON jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, która od dekady specjalizuję się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branż: Technicznej, Produkcyjnej, IT, Logistycznej, Finansowej, Usługowej w szerokim zakresie stanowisk w Polsce i za granicą. Zaufało nam już ponad 450 międzynarodowych klientów, dla których zrealizowaliśmy ponad 5000 rekrutacji. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych wyspecjalizowanych w branżach Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Nr. KRAZ 7145
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".