Obsługa infolinii w języku polskim (połączenia przychodzące),
Przekazywanie informacji pasażerom na temat rozkładu lotów,
Obsługa korespondencji mailowej,
Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej,
Wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży,
Wsparcie pasażerów o specjalnych potrzebach,
Obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej,
Wsparcie klienta w oficjalnej korespondencji.
Wymagania:
Znajomość języka polskiego na poziomie C1 lub wyższym,
Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym,
Otwartość i komunikatywność,
Umiejętność pracy pod presją i szukania rozwiązań,
Dyspozycyjność minimum 100h w godzinach pracy projektu (projekt pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach: 9.00 - 18.00),
Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań, chęć do pracy:)
Oferujemy w zamian:
Gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + system prowizyjny,
Pakiet wdrożeniowy, który pozwoli Ci przygotować się do realizacji zadań,
Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole,
Wsparcie trenera oraz doświadczonego zespołu,
Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group,
Dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej,
Przyjazną atmosferę, która zachęci Cię do działania.
Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group, największej grupy z branży Call Center.
Aktualnie poszukujemy studentów do pracy przy Infolinii Lotniczej. Zrób krok w stronę swojej kariery i zdobądź doświadczenie w pracy z Klientem!
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".