Pracownik Obsługi Kancelaryjnej - Częstochowa

Zakres czynności:

Realizacja zadań związanych z obsługą kancelaryjną:

  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • skanowanie, rejestracja, dekretacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • odbiór korespondencji,
  • pozostałe czynności związane z obsługą korespondencji.

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
  • zdolności analityczne i szybkiego uczenia się,
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • bardzo duża samodzielność, otwartość na zmiany,
  • umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu,
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.

Oferujemy:

  • pracę kancelarii podawczej w dużej korporacyjnej energetycznej firmie,
  • pracę biurową przy obsłudze dokumentacji,
  • wynagrodzenie 27,70 zł brutto za godzinę pracy,
  • pracę w administracji biurowej w tygodniu w godz. 7.00-15.00 z uwagi na dostęp do systemów komputerowych.

 

 

Każdy z Kandydatów ma zapewnioną pełną dyskrecję z naszej strony.

 

Agencja zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji (CV) tylko i wyłącznie w urzędowym języku polskim.

 

W swojej aplikacji prosimy koniecznie umieścić klauzulę ZGODNIE z poniższą treścią:

'Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy w Gliwicach, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym procesie rekrutacyjnym.'

Certyfikat Agencji w KRAZ 10301


Szukasz pracy? Chcesz zdobyć doświadczenie w pracy biurowej? Nie zwlekaj! Aplikuj!

 

Dla naszego Klienta - lidera w branży energetycznej uruchamiamy nowy projekt i w związku z tym poszukujemy osób chcących zdobyć doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej w tzw. back office.

 

Pracownik Obsługi Kancelaryjnej

rodzaj pracy: tymczasowa umowa zlecenia od 02.04.2024 r. do 30.04.2024 r. z możliwością przedłużenia,
wynagrodzenie brutto za godzinę pracy: 27,70 zł
miejsce pracy: Częstochowa
ilość miejsc: 1


Mile widziane osoby wchodzące na rynek pracy i chcące zdobyć doświadczenie w pracy biurowej.



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

ZoltOs.pl Aleksandra Żółtowska-Ostroszczyk


Częstochowa, śląskie

Umowa zlecenie

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 3 dni