- Udzielanie informacji o produktach lub usługach firmy;
- Rozwiązywanie problemów klientów i udzielanie wsparcia technicznego;
- Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta na każdym etapie kontaktu;
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami i dbanie o ich satysfakcję;
- Komunikacja z klientami poprzez różne kanały, takie jak telefon, e-mail, czat online czy osobiście;
- Doradztwo klientom w wyborze produktów lub usług.
- Przygotowywanie raportów.
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta;
- Mile widziany status studenta;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
- Znajomość pakietu MsOffice;
- Komunikatywność.
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
- Gotowość do pracy zmianowej;
- Praca zmianowa;
- Miejsce pracy: Warszawa.
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".