Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem niemieckim

Zadania:

  • Odbieranie połączeń przychodzących w j.niemieckim,
  • Korespondencja mailowa w j.niemieckim,
  • Procesowanie reklamacji oraz zwrotów,
  • Udzielanie informacji o dostępnych produktach i aktualnych promocjach,
  • Udzielanie informacji o zamówieniach.

Wymagania:

  • znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum B2,
  • wysoka kultura osobista oraz przyjazne nastawienie do Klientów,
  • dyspozycyjność minimum 20 godzin w tygodniu, część naszych pracowników bez problemu łączy pracę w CCIG ze studiami lub swoim hobby,
  • znajomość podstawowych programów komputerowych,
  • dostępność do pracy od maja.

Oferujemy:

  • gwarancję stałej stawki godzinowej oraz premii za zrealizowane zadania,
  • elastyczny grafik oraz indywidualne podejście,
  • pracę od poniedziałku do piątku - z możliwością dodatkowych zmian w sobotę,
  • otwartą ścieżkę rozwoju i awansu w strukturze,
  • wsparcie doświadczonego zespołu,
  • możliwość pracy zdalnej.

Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group, największej grupy w branży Call Center w Polsce.

Studencie, Studentko!

Wraz z dynamicznym rozwojem Działu Multilingual poszukujemy Specjalisty do spraw obsługi Klienta ze znajomością języka niemieckiego, który/a dołączy do kilkunastoosobowego zespołu.

Dołącz do naszego zespołu i przekonaj się czym jest 'team work' w CCIG!

Podziel się

Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

UNIQUE PEOPLE Sp. z o.o.


Warszawa, mazowieckie

Umowa zlecenie

Młodszy specjalista / Junior

Część etatu

CV jest wymagane


Praca zdalna

Praca hybrydowa

Ogłoszenie nieaktualne