HR office administrator

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • koordynowanie bieżącej obsługi kadrowej pracowników,
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie usług HR,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów kadrowych, kosztowych, logistycznych itp,
  • raportowanie i współpraca z różnymi działami w firmie,
  • przestrzeganie zasad dotyczących m.in. RODO, poufności danych itp,
  • uczestniczenie w organizowaniu pracy biura.

Oczekujemy:

  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomości języka angielskiego (min B2) - warunek konieczny,
  • dobrej znajomości arkuszy Excel,
  • znajomości zagadnień kadrowych, z zakresu prawa pracy itp,
  • umiejętności organizacji czasu pracy,
  • asertywności i dyskrecji,

Mamy do zaoferowania:

  • zatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klienta,
  • dodatek transportowy za każdy dzień pracy,
  • szkolenia z zagadnień związanych ze stanowiskiem,
  • pracę w międzynarodowym środowisku,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwości rozwoju,
  • dodatkowe benefity.

InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 16-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb.
Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.

Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Podziel się

Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

InterKadra Sp. z o.o.


Nowa Wieś Wrocławska, dolnośląskie

CV jest wymagane


Ogłoszenie nieaktualne