HR Administrator

Do Twoich obowiązków będzie należało :

  • aktualizowanie i sprawdzanie kompletności teczek pracowniczych,
  • przygotowywanie kartotek dla nowych pracowników,
  • kontrola zgodności dokumentów z obowiązującymi przepisami,
  • aktualizacja archiwów,
  • współpraca z działem HRS oraz pomoc w innych dodatkowych zadaniach,

Oczekujemy :

  • znajomości obsługi komputera,
  • umiejętności pracy z dokumentami papierowymi
    i elektronicznymi,
  • dobre organizacji pracy własnej,
  • chęci nabycia pierwszego doświadczenia w obszarze HR
  • mile widziana będzie podstawowa znajomość języka angielskiego,

  • zatrudnienie na umowę o pracę tymczasową
  • możliwość zdobycia pierwszego lub pogłębienia doświadczenia w obszarze administracji HR,
  • możliwość poznania specyfiki działania globalnej korporacji,
  • stałe godziny pracy (8:00-16:00 lub 9-17:00)
  • pracę w nowoczesnym biurze w centrum Katowic.

InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 15-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.

Obecnie dla naszego Klienta prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Podziel się

Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

InterKadra Sp. z o.o.


Katowice, śląskie

CV jest wymagane


Ogłoszenie nieaktualne