aktualizowanie i sprawdzanie kompletności teczek pracowniczych,
przygotowywanie kartotek dla nowych pracowników,
kontrola zgodności dokumentów z obowiązującymi przepisami,
aktualizacja archiwów,
współpraca z działem HRS oraz pomoc w innych dodatkowych zadaniach,
Oczekujemy :
znajomości obsługi komputera,
umiejętności pracy z dokumentami papierowymi i elektronicznymi,
dobre organizacji pracy własnej,
chęci nabycia pierwszego doświadczenia w obszarze HR
mile widziana będzie podstawowa znajomość języka angielskiego,
zatrudnienie na umowę o pracę tymczasową
możliwość zdobycia pierwszego lub pogłębienia doświadczenia w obszarze administracji HR,
możliwość poznania specyfiki działania globalnej korporacji,
stałe godziny pracy (8:00-16:00 lub 9-17:00)
pracę w nowoczesnym biurze w centrum Katowic.
InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 15-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.
Obecnie dla naszego Klienta prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Podziel się
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".