Junior Payroll Specialist

Zakres projektu:

  • Odpowiedzialność za dokładne, kompletne i terminowe gromadzenie i ładowanie danych w celu utworzenia nowych list płac Klientów
  • Odpowiedzialność za dokładne, kompletne i terminowe przetwarzanie równoległych przebiegów dla tygodniowych, dwutygodniowych i miesięcznych list płac
  • Dotrzymanie wskazanych terminów dla każdego przydzielonego zadania klienta
  • Wykonywanie zadań zgodnie z polityką firmy odnoszącą się do płac, aby zapewnić konsekwentne i pełne przestrzeganie wymagań w każdym cyklu płacowym
  • Wykonywanie podstawowych zadań zgodnie z przepisami prawa pracy, ochrony danych i kontroli ryzyka w ramach funkcji płacowej
  • Utrzymanie odpowiednich bazy danych, rekordów klientów i innych narzędzi zgodnie z wymaganiami
  • Wykonywanie zadań wspierających audyty płacowe, GUS i inne wymagania
  • Przetwarzanie, płatności, uzgadnianie i zgłaszanie świadczeń (np. ubezpieczenia zdrowotnego, emerytalnego, nagród udziałowych itp.) zgodnie z wymaganiami
  • Bycie na bieżąco ze zmianami w lokalnych przepisach dotyczących wynagrodzeń i podatków
  • Uczestnictwo w projektach związanych z płacami, gdy jest to wymagane
  • Uczestnictwo w spotkaniach z klientami zgodnie z wymaganiami

Wymagania dotyczące kompetencji:

  • Wykształcenie kierunkowe (rachunkowość, finanse,itp.)
  • Doświadczenie w payrollu
  • Znajomość języka angielskiego (B2) i francuskiego (B2)
  • Umiejętności interpersonalne
  • Terminowość i profesjonalne podejście
  • Konsekwencja w dążeniu do zapewnienia wysokiej jakości usług
  • Znajomość obsługi internetowej Urzędu Skarbowego oraz procesów przelewów bankowych
  • Doświadczenie z systemami płacowymi m.in. Pakiety biurowe Sage MicroPay, STAR i Microsoft lub chęć nauki obsługi systemów płacowych
  • Doświadczenie w sprawozdawczości statystycznej
  • Zaradne, niezależne i silne umiejętności rozwiązywania problemów
  • Doskonałe umiejętności pisania i komunikacji, z dużą zdolnością planowania z wyprzedzeniem i organizowania się

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Prywatną opiekę medyczną 
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta Multisport
  • Imprezy firmowe
  • Współfinansowanie szkoleń i kursów zawodowych
  • Możliwość udziału w projektach charytatywnych

W Cyclad współpracujemy z międzynarodowymi firmami i wspieramy je w zatrudnianiu najlepszych talentów w całej Europie.

Naszym partnerem w tej rekrutacji jest globalna firma, będąca dostawcą nowoczesnych usług biznesowych w obszarze księgowości i podatków, działająca w 125 biurach zlokalizowanych w 83 krajach.

Szukamy osoby, która chce się rozwijać w payrollu w międzynarodowym środowisku oraz zna język angielski i francuski.

Informacje o projekcie:

  • Rodzaj projektu: payroll
  • Lokalizacja: Kraków (hybryda 3+2)
  • Harmonogram pracy: praca od poniedziałku do piątku
  • Wymagany język angielski i francuski
  • Wynagrodzenie: 10 000 PLN brutto
Podziel się

Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

Cyclad Sp. z o.o.


Kraków, małopolskie

do 10 000 PLN netto

Umowa o pracę

Specjalista

Cały etat

CV jest wymagane


Praca hybrydowa

Ogłoszenie nieaktualne