Zakres projektu:
- Odpowiedzialność za dokładne, kompletne i terminowe gromadzenie i ładowanie danych w celu utworzenia nowych list płac Klientów
- Odpowiedzialność za dokładne, kompletne i terminowe przetwarzanie równoległych przebiegów dla tygodniowych, dwutygodniowych i miesięcznych list płac
- Dotrzymanie wskazanych terminów dla każdego przydzielonego zadania klienta
- Wykonywanie zadań zgodnie z polityką firmy odnoszącą się do płac, aby zapewnić konsekwentne i pełne przestrzeganie wymagań w każdym cyklu płacowym
- Wykonywanie podstawowych zadań zgodnie z przepisami prawa pracy, ochrony danych i kontroli ryzyka w ramach funkcji płacowej
- Utrzymanie odpowiednich bazy danych, rekordów klientów i innych narzędzi zgodnie z wymaganiami
- Wykonywanie zadań wspierających audyty płacowe, GUS i inne wymagania
- Przetwarzanie, płatności, uzgadnianie i zgłaszanie świadczeń (np. ubezpieczenia zdrowotnego, emerytalnego, nagród udziałowych itp.) zgodnie z wymaganiami
- Bycie na bieżąco ze zmianami w lokalnych przepisach dotyczących wynagrodzeń i podatków
- Uczestnictwo w projektach związanych z płacami, gdy jest to wymagane
- Uczestnictwo w spotkaniach z klientami zgodnie z wymaganiami
Wymagania dotyczące kompetencji:
- Wykształcenie kierunkowe (rachunkowość, finanse,itp.)
- Doświadczenie w payrollu
- Znajomość języka angielskiego (B2) i francuskiego (B2)
- Umiejętności interpersonalne
- Terminowość i profesjonalne podejście
- Konsekwencja w dążeniu do zapewnienia wysokiej jakości usług
- Znajomość obsługi internetowej Urzędu Skarbowego oraz procesów przelewów bankowych
- Doświadczenie z systemami płacowymi m.in. Pakiety biurowe Sage MicroPay, STAR i Microsoft lub chęć nauki obsługi systemów płacowych
- Doświadczenie w sprawozdawczości statystycznej
- Zaradne, niezależne i silne umiejętności rozwiązywania problemów
- Doskonałe umiejętności pisania i komunikacji, z dużą zdolnością planowania z wyprzedzeniem i organizowania się
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
- Imprezy firmowe
- Współfinansowanie szkoleń i kursów zawodowych
- Możliwość udziału w projektach charytatywnych
W Cyclad współpracujemy z międzynarodowymi firmami i wspieramy je w zatrudnianiu najlepszych talentów w całej Europie.
Naszym partnerem w tej rekrutacji jest globalna firma, będąca dostawcą nowoczesnych usług biznesowych w obszarze księgowości i podatków, działająca w 125 biurach zlokalizowanych w 83 krajach.
Szukamy osoby, która chce się rozwijać w payrollu w międzynarodowym środowisku oraz zna język angielski i francuski.
Informacje o projekcie:
- Rodzaj projektu: payroll
- Lokalizacja: Kraków (hybryda 3+2)
- Harmonogram pracy: praca od poniedziałku do piątku
- Wymagany język angielski i francuski
- Wynagrodzenie: 10 000 PLN brutto
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".