- Stanowisko w pełni samodzielne, z potencjałem na zbudowanie zespołu marketingowego w Polsce. Ścisła kooperacja z działem marketingu stacjonującym w Norwegii;
- Wsparcie w tworzeniu strategii marketingowej dla 2 marek firmy (depilatory, roboty sprzątające) na rynku norweskim, duńskim i szwedzkim;
- Zarządzanie budżetem marketingowym i przydzielanie zasobów do różnych inicjatyw marketingowych;
- Ścisła współpraca z agencjami marketingowymi, możliwość nawiązania nowej współpracy z agencjami;
- Monitorowanie i analizowanie rynku i konkurencji w celu identyfikacji trendów i możliwości;
- Identyfikacja grup docelowych i profilowanie klientów w celu dostosowania komunikatów marketingowych;
- Planowanie i nadzorowanie kampanii reklamowych, promocji, public relations i innych działań promocyjnych;
- Zarządzanie strategią marketingową online, w tym reklamą online, SEO, mediami społecznościowymi i marketingiem e-mail;
- Śledzenie wyników kampanii marketingowych i dostosowywanie strategii w oparciu o dane i wskaźniki wydajności;
- Dbanie o budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku i wartości marki;
- Śledzenie nowych trendów w marketingu i technologii oraz wprowadzanie innowacji do strategii marketingowej.
- Biegła znajomość języka angielskiego;
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku analogicznym, preferowane w agencji marketingowej/digitalowej;
- Znajomość programów takich jak: Google Ads, Woocomerce, Wordpress, Google Analytics, Google Tag Manager, Ahrefs, Senuto;
- Znajomość social mediów: Instagram, Tik-Tok, Facebook;
- Znajomość zasad SEO;
- Elastyczność i umiejętność budowania relacji;
- Niezależność, swoboda w opracowywaniu strategii i pomysłów;
- Pewność siebie w samodzielnej pracy;
- Umiejętność kierowania i monitorowania wykonywanej pracy.
- Umowa o pracę lub B2B;
- Praca zdalna, możliwość zmiany na tryb hybrydowy;
- Premia uznaniowa, związana z pozytywnymi wynikami finansowymi;
- Pakiet benefitów;
- Dostęp do szkoleń i kursów;
- Okazjonalne podróże służbowe do głównej siedziby firmy - Norwegii;
- Sprzęt służbowy: telefon, laptop;
- Ścisła współpraca z CEO firmy.
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko: Chief marketing officer (CMO).
Rekrutacja jest prowadzona dla norweskiej firmy e-commerce, zajmującej się sprzedażą produktów na rynek skandynawski. Obecnie nie mają w Polsce swojej siedziby, natomiast widzą potencjał w Polskim rynku i szanse na otwarcie oficjalnego przedstawicielstwa.
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".